کد خبر: ۲۲۵۴۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي فصل گذشته فولاد مي‌گويد براي جراحي روي پايش نياز به استراحت داشته و با هماهنگي مسئولان باشگاه از اين تيم جدا شده است.

 

حسين فرکي درباره پايان همکاري خود با فولاد خوزستان، اظهار کرد: در برنامه من اين بود که هر دو پايم را عمل کنم و خودم مي دانستم که اين وضعيت چقدر من را اذيت مي‌کند. چند ماهي بود که با اين مشکل روبرو بودم، ولي ما بازي‌هايمان هم‌چنان در آسيا ادامه داشت و وقت نمي‌شد که پايم را عمل کنم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: درست نبود که بخواهم آن موقع از رفتن صحبت کنم. در نتيجه‌ همه چيز را به بعد از ليگ قهرمانان آسيا موکول کردم. نمي خواستم مشکلي براي تيم به وجود بيايد، چرا که زانوي پايم حتما بايد عمل شود.

فرکي با اشاره به اين که دهکردي راضي به جدايي او از فولاد نمي‌شد، گفت: پس از جمع بندي‌هاي که انجام دادم در نهايت به صورت درخواست از باشگاه خواستم که اجازه دهند پايم را عمل کنم، چرا که ديگر تحمل درد را نداشتم. روز چهارشنبه با باشگاه صحبت کرديم و با اصرار زياد خودم بالاخره اين تصميم گرفته شد. من به سختي توانستم دهکردي را متقاعد کنم. او، باشگاه فولاد و مردم اهواز به من خيلي لطف دارند و براي من دشوار بود که چنين تصميمي را بگيرم.

سرمربي فصل گذشته فولاد در ادامه گفت: من در تصميم گيري خودم همه موارد را لحاظ کرده‌ام و به اين نتيجه‌ رسيدم که وضعيت سلامتي‌ام مهم‌تر است. از سويي جدا شدن از فولاد و مردم خيلي سخت است. به هر حال ارتباط خوبي بين ما، مردم و بازيکنان برقرار شده بود. دوست نداشتم که جدا شوم اما از همه آنها عذرخواهي مي‌کنم.

فرکي با اشاره به اين که پس از عمل بايد چهار – پنج هفته‌ بايد استراحت کند به ايسنا گفت: فعلا يک پايم را جراحي مي‌کنم. دکتر پيش‌بيني کرده که چهار، پنج ماه استراحت کنم تا به بهبودي کامل برسم کمي دشوار است. بنابراين مشخص نيست که در اين فصل بتوانم هدايت تيمي را بر عهده بگيرم يا خير.

او درباره اين که چه توصيه‌اي به ستاره‌هاي فولاد مبني بر ماندن يا رفتن از اين تيم دارد، گفت: توصيه من به بازيکنان فولاد اين است که بازي کردن در اين تيم را براي خود يک افتخار بدانند. فولاد باشگاهي است که همه چيزش روي حساب و کتاب است. جدا شدن بازيکنان از باشگاه بيشتر به ضرر آنهاست تا باشگاه. اما هر بازيکني مختار است که تصميم گيري کند. بايد بمانند و کارشان را با قدرت انجام دهند. اگر من در فولاد مي‌ماندم اجازه رفتن آنها را نمي دادم.

فرکي همچنين درباره بحث‌هايي که در رابطه با انتخاب او براي نيمکت تيم ملي بعد از جام جهاني وجود دارد، گفت: اصلا به اين موضوع فکر نمي‌کنم. در حال حاضر تنها براي تيم ملي و کي‌روش آرزوي موفقيت دارم. ان‌شاءالله که در جام جهاني عملکرد خوبي داشته باشيم. من تنها راجع به مسائلي صحبت مي‌کنم که اتفاق افتاده است نه شايعات و گمانه‌زني‌ها.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها