کد خبر: ۲۲۵۲۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا تا یک‌شنبه در قالب نقاط کشور به طور نسبی افزایش خواهد یافت.
به گزارش پایگاه 598، امین حسین نقشینه،کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با تسنیم،در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در ۳ روز آینده در برخی ساعات در شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که طی این مدت در بعدازظهرها و اوایل شب‌ها در مناطقی در غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه جنوبی و مرکزی افزایش ابر و پاره‌ای رگبار و باران رخ می‌دهد.

وی با بیان این‌که در ۳ روز آینده بر روی ارتفاعات البرز رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا تا یک‌شنبه در قالب نقاط کشور به طور نسبی افزایش یافته و امروز در برخی مناطق شرق و استان سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.

نقشینه گفت: شدت بارش‌ها امروز در استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان پیش‌بینی شده و فردا این شدت بارش‌ها علاوه بر آذربایجان شرقی و غربی در اردبیل و گیلان و زنجان پیش‌بینی می‌شود که موجب سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطقی از این استان‌ها خواهد شد.

وی در خصوص هوای تهران ‌عنوان کرد: تهران امروز به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد داشت و فردا نیز در برخی ساعات و پاره‌ای نقاط بارش پراکنده ‌دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بیشینه دمای امروز تهران ۲۹، فردا ۳۰ و یک‌شنبه ۳۱ درجه سانتی‌گراد خواهد شد. همچنین کمینه فردا ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌شود.

نقشینه گفت: بیشینه دمای امروز و فردای هوای اهواز ۴۱ درجه سانتی‌گراد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها