کد خبر: ۲۲۵۰۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
پس از باز شدن حساب باشگاه استقلال، عمران‌زاده اولين بازيکني است که درصدي از قرارداد فصل پيش خود را دريافت مي‌کند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از روزنامه نود، در فصلي که گذشت علي فتح الله زاده بارها به اين موضوع اشاره داشت که شرمنده برخي بازيکنان است زيرا نتوانسته همانند ساير بازيکنان به آنها پول بدهد و حتي رويش نمي‌شود به چهره اين نفرات نگاه کند زيرا با وجود دريافت مالي بسيار پايين، با انگيزه براي استقلال بازي مي‌کنند.

 

يکي از اين نفرات حنيف عمران‌زاده بود که فقط 35 درصد از مبلغ قرارداد فصل پيش خود را دريافت کرد و در نهايت هم مشخص شد که چرا ميزان دريافتي او نسبت به ساير بازيکنان که 80 تا 95 درصد قرارداد را دريافت کردند بسيار پايين است.

 

اما حاجي چند روز پیش طي جلسه‌اي که با افشارزاده داشت سعي کرد تا لطف فصل پيش حنيف را به نوعي جبران کند. مديرعامل سابق استقلال نام عمران‌زاده را در صدر نفراتي نوشت که از فصول پيش طلب دارند و از مديرعامل جديد استقلال خواست تا هر چه زودتر نسبت به پرداخت مقداري پول به اين مدافع اقدام کند.

 

افشارزاده هم وقتي متوجه ميزان بسيار پايين دريافتي حنيف عمران‌زاده شد به اين موضوع اشاره داشت که چنين بازيکني را بايد درست عبرت ساير بازيکنان کرد زيرا در شرايطي که بسياري از بازيکنان فقط در کلام حرف از تعصب به پيراهن مي‌زنند، حنيف توانست در باطن اين موضوع را ثابت کند زيرا پول چنداني دريافت نکرد و گل‌هاي بسيار حساسي را هم براي استقلال به ثمر رساند.

 

با توجه به لطفي که فتح الله زاده در حق حنيف کرد حالا گفته مي‌شود پس از باز شدن حساب باشگاه استقلال، عمران‌زاده اولين بازيکني است که درصدي از قرارداد فصل پيش خود را دريافت مي‌کند تا به اين شکل انگيزه‌هاي بيشتري براي تمديد قرارداد داشته باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها