کد خبر: ۲۲۵۰۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم جانبازان و معلولين مي‌گويد: ايشان مربي بزرگي است و کار بزرگ کي‌روش اين بوده است که تيم‌ملي ما را به جام‌جهاني برده است و بايد از ايشان حمايت کرد.
احمد جانعلي بازيکن و کاپيتان سايپا که زماني نماد تيم سايپا بود و حالا سرمربي تيم جانبازان و معلولين است در رابطه با شرايط تيم ملي ايران در جام جهاني و شرايط تيم ملي جانبازان و معلولين مي گويد: به نظر من الان زماني است که بايد از تيم ملي حمايت کرد چرا که اگر تيم ملي نتيجه بگيرد به نفع کل فوتبال است و همه خوشحال مي شوند و به موفقيت مي رسند در حال حاضر بايد همگي تفکر ملي داشته باشيم و با اتحاد و همدلي براي موفقيت تيم ملي دعا کنيم.

جانعلي در مورد کي روش مي افزايد: ايشان مربي بزرگي است و کار بزرگ کي روش اين بوده است که تيم ملي ما را به جام جهاني برده است و بايد از ايشان حمايت کرد.

کاپيتان سايپا در مورد شرايط تيم سايپا مي گويد: سايپا تيم بزرگ و ريشه داري است اما به نظر من رفتار برخي از مديران اين تيم با عملشان فرق مي کند.

من براي تيم سايپا از جان خود مايه گذاشتم با اين تيم در جام باشگاه هاي آسيا کاپيتاني کردم و با اين تيم به قهرماني رسيده ام اما يادي از ما نمي کنند و فقط برخي اوقات براي عکس يادگاري از ما دعوت به عمل مي آورند و من فکر مي کنم احترام پيش کسوتان حفظ نمي شود.

به عقيده من آقاي سبحاني و يا هرکسي که مديريت اين تيم را به عهده بگيرد بايد شرايطي را فراهم کند تا پيشکسوتان باشگاه کنار هم جمع شوند و به آنها بها داده شود.

در گذشته اقاي سجادي در اين زمينه خيلي موفق عمل کردند و کارهاي خيلي قشنگي انجام دادند.

بازيکن سابق تيم ملي و سرمبي تيم 7نفره فوتبال ايران در پايان مي گويد:ما بازي هاي آسيايي را در پيش داريم و براي موفقيت در آسيا تمام تلاش خودمان را مي کنيم و بعد از آن هم 1سال بعد بايد خودمان را براي مسابقات جهاني انگليس اماده کنيم من فکر مي کنم اين تيم پتانسيل جهاني شدن را دارد و مي تواند به موفقيت هاي بزرگي برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها