کد خبر: ۲۲۵۰۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران درباره مديرعاملي بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال گفت: بايد صبر کنيم و در آينده درباره عملکرد افشارزاده قضاوت کنيم.
امير حاج رضايي درباره حضورش در باشگاه استقلال و ديدار با بهرام افشارزاده اظهار کرد: امروز به باشگاه استقلال رفتم و ديداري با افشارزاده داشتم. بايد بگويم صحبت‌هاي خوبي در مورد تيم فوتبال با هم انجام داديم. البته ما از گذشته با هم دوستي داشتيم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است با باشگاه استقلال همکاري کنيد، گفت: خير. اصلا اين طور نيست، من فقط براي صحبت در مورد مسائل فوتبالي با آقاي افشارزاده ديدار کردم.

کارشناس فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا به نظر شما افشارزاده در استقلال موفق خواهد شد، گفت: من دوست ندارم مثل کساني که تا وقتي کسي مدير مي‌شود از او تمجيد مي‌کنند از آقاي افشارزاده تمجيد کنم اما تجربيات من به من مي‌گويد براي اينکه عيار افشارزاده را در فوتبال بسنجيم بايد کمي صبر کنيم و در مورد او در آينده قضاوت کنيم.

حاج‌رضايي همچنين در ادامه درباره تيم ملي فوتبال ايران نيز افزود: تيم ملي در اردوي اتريش به سر مي‌برد و ما اطلاعات دقيقي درباره روند آماده‌سازي آن‌ها نداريم اما درباره بازي ايران مقابل نيجريه بايد بگويم من بيم و اميد را با هم دارم. بيم دارم به خاطر اينکه مشکلاتي در گذشته براي تيم وجود داشت و حاشيه‌هاي زيادي را درست کرد و تيم‌هايي با ما هم‌گروه هستند که از نظر سطح فوتبالي در شرايط فوق‌العاده‌اي به سر مي‌برند. اما اميد دارم به خاطر اينکه ما مي‌توانيم با دوندگي بيشتر اميد داشته باشيم مقابل حريفان‌مان نمايش خوبي را داشته باشيم.

وي خاطرنشان کرد: من مي‌دانم نتيجه گرفتن در مقابل حريفاني چون نيجريه و آرژانتين و بوسني و هرزگوين چقدر سخت است اما دلم مي‌خواهد آبرومند و شجاعانه بازي کنيم.

حاج‌رضايي همچنين درباره قانون سقف بودجه که از سوي سازمان ليگ براي باشگاه‌ها به تصويب رسيده است گفت: فکر نمي‌کنم اين قانون بتواند کمکي به باشگاه‌ها بکند. مطمئنا اهالي فوتبال راه‌هاي دور زدن اين قانون را هم خواهند يافت و دوباره مشکلات گذشته به وجود خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها