کد خبر: ۲۲۴۷۲۷
زمان انتشار: ۲۳:۳۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کسی که از نمایندگان ملت رای نیاورده در بین دانشجویان نیز جایگاهی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، مصطفی پورخسروانی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در شیراز، پیرامون حضور توفیقی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دیدار با تشکل های دانشجویی بیان کرد: کسی که از نمایندگان ملت رای نیاورده در بین دانشجویان نیز جایگاهی ندارد و جای سوال است که چرا مسئولان خواهان از بین بردن فضای آرام در دانشگاه ها هستند.


وی تصریح کرد: وقتی کمتر از 10 روز به برنامه توفیقی در دانشگاه شیراز مجوزی داده نمی شود و این برنامه لغو می شود، چرا مشابه همین برنامه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح ریزی می شود؟


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ما قاضی نیستیم که درباره بعضی از اقدامات حکمی صادر کنیم، ولی قطعا جماعتی که پله های هتاکی را یکی یکی طی می کنند این گونه برنامه ها را هدفدار طراحی کرده اند.


پورخسروانی بیان کرد: درست است که شیراز از قدیم برای طرفین در زمینه های سیاسی مورد توجه و استقبال بوده و اکنون نیز از این قاعده مستثنی نیست، ولی جایگاه حضور این افراد در دانشگاه ها تعریف نشده است.


وی در پایان بیان کرد: سعی ما برای است که اکنون با زبان لین و نرم صحبت کنیم ، ولی تحت هیچ شرایطی اجازه حضور کسانی که با اختیار خود از کشتی نظام و انقلاب پیاده شده و اکنون نیز حتی با سکوت بر اشتباهات گذشته خود پافشاری می کنند را، در دانشگاه ها نخواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها