کد خبر: ۲۲۴۷۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به جلسه استانداری با صنف قماش گفت که از هفته گذشته صنف قماش فعالیت خود را بدون هیچ مشکلی دنبال کرده‌اند.البته شیطنت عده‌ای ربطی به صنوف ندارد.
صفرعلی براتلو معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ به سوء‌استفاده ضد انقلاب از اختلاف برداشتی که با صنف قماش به وجود آمده بود اشاره کرد و اظهار داشت: با محوریت دولت به ویژه استاندار تهران جلسه‌ای هفته گذشته تشکیل و در این جلسه مسائل صنوف مطرح و بررسی شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تصریح کرد: ما از ابتدا به دنبال این بودیم که مسئله در چارچوب قانون حل و فصل شود که با ورود استاندار تهران و اعضای صنف این تفاهم‌نامه امضاء و از هفته گذشته صنف قماش فعالیت خود را بدون هیچ مشکلی دنبال کرده است.

وی تاکید کرد: بیشترین اعتماد از سوی دولت نسبت به صنف قماش بود که در هدفمندکردن یارانه‌ها این مسئله بخوبی ظهور و بروز پیدا کرد.در این عرصه برخی تلاش می‌کردند به آن لعاب غیر صنفی داده و برخی به دنبال به هم زدن اوضاع بودند که با دقت و هوشیاری دستگاه‌های مسئول این قضیه منتفی شد.

براتلو با تاکید بر اینکه این مسئله اختلاف برداشت از قانون بود، یادآور شد: با محوریت استاندار تهران و سایر اعضا این اختلاف برداشت به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه جلسه هفته گذشته به ریاست استاندار تهران و حضور رئیس اصناف کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: همه اعضا این تفاهم‌نامه را پذیرفتند و اگر جایی افرادی شیطنت کنند ربطی به صنوف ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها