کد خبر: ۲۲۴۶۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تیم‌ها مجازند در فصل چهاردهم شش بازیکن جدید به خدمت بگیرند. این قانون فصل پیش هم وجود داشت و استقلال تنها 5 بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفت. علاوه بر آن تیم‌ها می‌توانند از بازیکنان زیر 23 سال که جزو سهمیه بزرگسالان لیگ برتری محسوب نمی‌شود نیز استفاده کنند.

 منابع آگاه و نزدیک به سرمربی استقلال نام بازیکنان مورد نظرامیرقلعه نویی را برای فصل بعد افشاء کردند.

 در لیستی که قلعه‌نویی آماده کرده و می‌خواهد در اختیار بهرام افشارزاده قرار دهد این بازیکنان قرار دارند:

    اسماعیل شریفات، امید ابراهیمی، لوسیانو ادینهو، امین حاج محمدی، مهرداد جماعتی، وریا غفوری، علی حمودی، میلاد فخرالدینی، کاوه رضایی و بختیار رحمانی.

 بدون شک با توجه به قوانین، استقلال نمی‌تواند همه این گزینه‌ها را به خدمت بگیرد اما امیر قلعه‌نویی مانند فصول گذشته بیش از حد مجاز بازیکن به باشگاه معرفی می‌کند تا اگر مدیرعامل باشگاه استقلال موفق به جذب یکی از گزینه‌ها نشد آنگاه باشگاه گزینه‌های دیگری داشته باشد.

 در واقع قلعه‌نویی بازیکنان را سطح بندی می‌کند. برای مثال برای تقویت پست دفاع یا هافبک راست او حمودی را در اولویت قرار داده و اگر حیدری پس از جام جهانی از استقلال برود آنگاه او میلاد فخرالدینی را هم می‌خواهد.

قلعه‌نویی برای تقویت دیگر پست‌ها نیز برنامه دارد. حضور بازیکنانی همچون مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات نیز در لیست قلعه‌نویی بیانگیر این مهم است که قلعه‌نویی می‌کوشد علاوه بر کاهش میانگین سنی بازیکنانش در فصل آینده به طور مشخص بازیکنانی را جذب کند که امتحانشان را پس داده‌اند و قادر به برآورده کردن نیازهای استقلال باشند.

اسامی ذکر شده البته می‌تواند تا آغاز فعالیت جدی استقلال برای رقابت در فصل نقل و انتقالات باز هم دچار تغییراتی شود. باید دید اساسا برخی از این بازیکنان آیا می‌خواهند در لیگ ایران بازی کنند یا خیر.

درباره بختیار رحمانی که در لیست قلعه‌نویی جای گرفته، گفته می‌شود با پیشنهاد‌هایی از تیم‌های خارجی روبرو است و احتمالا استقلال نتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها