کد خبر: ۲۲۴۶۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
دیروز فتح‌‌ا…زاده در حوالی باشگاه استقلال رؤیت شد، البته او دیگر مدیرعامل این تیم نیست و برای تبریک به افشارزاده به محل باشگاه رفت.

حضور دوباره فتح‌‌ا…زاده در باشگاه استقلال جالب است.

افشارزاده به من زنگ زد و گفت اگر می‌خواهید برای ناهار برویم اما من گفتم اینجا باشگاه خودمان است و در باشگاه با شما دیدار می‌کنم؛ به این خاطر آمدم تا هم تبریک بگویم و هم او را ببینم. من خوشحالم که افشارزاده مدیرعامل شده. او انسان سالمی است و به عنوان شخصیت ورزشی سال‌ها زحمت کشیده است. لیست و اطلاعات کاملی از فهرست بدهکاران را ریز به ریز در اختیارش گذاشتم تا بداند به چه کسی بدهکار است و به چه کسی نیست.

به نظر شما با آمدن افشارزاده وضعیت استقلال بهتر می‌شود؟

من در روزنامه‌ها دیدم که آقای خادم گفته استقلال و پرسپولیس با چند میلیارد تومان پول شروع می‌کنند. همان‌طور که افشارزاده هم گفته این دو تیم مشکلات سابق را ندارند و چون پول دارند مشکلات‌شان کمتر است. خوشحالم که اسپانسر به کمک استقلال و پرسپولیس آمده و مشکلات‌شان حل شده است.

گفته می‌شود پیشنهاد مدیرعاملی چند تیم را دارید.

من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم به جز استقلال در جای دیگری مدیریت نمی‌کنم. دوستان محبت داشتند اما بنده چنین تصمیمی دارم. فقط یک بار زمانی که تراکتورسازی در لیگ یک حضور داشت باتوجه به اینکه آذری هستم رفتم و کمک کردم.

می‌گویند لیدرها از فتح‌‌ا…زاده خط می‌گیرند.

زمانی که در باشگاه استقلال حضور داشتم با لیدرها ارتباطی نداشتم، البته آنها را دوست دارم چرا که افراد زحمتکشی هستند. دعا کنید لیدرها با من ارتباط داشته باشند چرا که دراین صورت باتوجه به اینکه حامی افشارزاده هستم از او حمایت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها