کد خبر: ۲۲۴۴۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اولين جلسه رسمي هيات مديره باشگاه استقلال با حضور تمامي اعضا ديروز در محل باشگاه انجام شد که البته مانند نشست اعضا با خادم حاشيه‌ساز شد و حرف و حديث بسياري از آن به گوش مي‌رسيد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، در شرايطي که گفته مي شد اين نشست ساعت 11 برگزار خواهد شد و خبرنگاران هم از ساعت 10/30 جلوي باشگاه استقلال حاضر بودند اما به آنها خبر داده شد که جلسه عقب افتاده و بايد محل را ترک کنند. در اين ميان برخي از خبرنگاران حرفهاي نگهبان باشگاه را باور کردند و محل باشگاه را ترک کردند اما عده‌اي در گوشه‌اي ماندند تا اينکه ساعت 11/15 افشارزاده وارد باشگاه شد.

مديرعامل خواب ماند؟

افشارزاده در حالي ساعت 11/15 وارد باشگاه استقلال شد که قبلا گفته بود همانند زماني که در کميته المپيک بود، مي‌خواهد از ساعت 5 صبح در محل خدمت خود حاضر باشد اما دير آمدن او سبب شد تا برخي از خبرنگاران مدعي شوند که مديرعامل شدن افشارزاده او را تنبل کرده است. به شکلي که خواب مانده و نتوانسته صبح زود در باشگاه استقلال حضور يابد.

کري خواني به سبک افجه‌اي

حدود ساعت 11/45 بود که اعضاي هيات مديره استقلال يکي پس از ديگري رسيدند تا ثابت شود، جلسه عقب نيفتاده و نگهبان باشگاه دستور داشته تا حوالي باشگاه را خلوت کند و از تعداد زياد خبرنگاران بکاهد. اما نکته قابل توجه اينکه سعيد افجه‌اي به محض پياده شدن از خودرو خود وقتي خبرنگاران و عکاسان را ديد، عدد چهار را نشان داد تا بگويد کري خواني هم بلد است و خود را يک استقلالي دو آتيشه مي‌داند.

درگيري با رئيس دفتر افشارزاده

نگهبان باشگاه دستور داشت که بجز اعضاي هيات مديره فردي را به باشگاه راه ندهد. در همين لحظه بود که فردي خواستار ورود به پارکينگ باشگاه شد. او خود را «مصلحتي» معرفي کرد ولي کارمندان باشگاه اجازه ورود به او را ندادند. همين امر باعث درگيري لفظي ميان آنها شد تا اينکه يکي از کارمندان باشگاه خبر رساند که «مصلحتي» رئيس دفتر جديد افشارزاده است. پس از ورود اين فرد به باشگاه،‌نگهبان خطاب به خبرنگاران مي‌گفت «حکم اخراجم صادر شد!»

مدير روابط عمومي کجاست؟!

افشارزاده در حين بازديد از بخش‌هاي مختلف باشگاه از همراهان خود سئوال کرد که پس مدير روابط عمومي کجاست؟!

برخي از مسئولان باشگاه به او گفتند مدير روابط عمومي تيم محمد نوري‌فر است که از مدير قبلي حکم داشته و نمي‌دانست براي فصل بعد چه تکليفي دارد. همين موضوع باعث ناراحتي افشارزاده شد به شکلي که به همراهان خود گفت: وقتي اين فرد استعفا نداده و ما هم حکم اخراج او را نزديم ديگر چه تکليفي باقي مي‌ماند و بايد در محل خدمت خود حاضر مي‌شد ولي مثل اينکه زياد علاقه‌اي به کار کردن ندارد!

قهر دوباره نجف‌نژاد

مقداد نجف‌نژاد که جلسه با خادم را نيز به حالت قهر ترک کرده بود، ديروز هم دوباره قهر کرد تا ثابت شود آب او با اعضاي هيات مديره جديد توي يک جو نمي‌رود. جلسه هيات مديره حدود ساعت 12/15 آغاز شد ولي پس از گذشت نيم ساعت از شروع جلسه،‌ نجف‌نژاد با عصبانيت محل باشگاه را ترک کرد و به سئوال خبرنگاران هم پاسخ نداد. در اين خصوص گفته مي‌شود که او با اعضاي جديد درگيري لفظي هم داشته است. شنيد‌ه‌هاي ما حاکي از اين موضوع است که نجف‌نژاد اعتقاد داشته مديرعامل شدن افشارزاده و تمديد قرارداد با قلعه‌نوعي خواسته‌هاي وزارت ورزش است و ديگر نيازي به تشکيل هيات مديره نيست!

حرفهاي متناقض افجه‌اي

چند دقيقه قبل از پايان نشست، افجه‌اي در جمع خبرنگاران حاضر شد و ادعا کرد که قلعه‌نوعي با اکثريت آراي هيات مديره در سمت خود باقي مانده است، اما پس از اينکه يکي از سايت‌ها اين خبر را منتشر کرد دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد و ادعا کرد که نگفته قلعه‌نوعي با راي اکثريت آرا سرمربي شده و گفته با راي قاطع هيات مديره در سمت خود مانده و تغيير در خبر منتشر شده را خواستار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها