کد خبر: ۲۲۴۳۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

اگر چه جراردو مارتینو تنها یک فصل بیشتر در بارسلونا نماند اما این مربی سه رکورد باشگاه را در همین مدت کوتاه شکست

پس از پایان بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و با تساوی دو تیم به پایان رسید جراردو مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و استعفای خود را اعلام کرد. با وجود مدت زمان کوتاه حضور مارتینو به عنوان مربی در بارسلونا اما این مربی آرژانتینی سه رکورد برای به رخ کشیدن دارد.

رکورد اول: جراردو مارتینو این فصل را بسیار خوب آغاز کرد و تیم 21 هفتهٔ اول در صدر جدول رقابت‌های لالیگا بود که تاکنون هیچ تیمی نتوانسته بود به این رکورد دست یابد.

رکورد دوم: بهترین شروع در تاریخ لالیگا. بارسلونا با مربیگری مارتینو توانست در هشت بازی اول لیگ پیروز شود (بازی نهم با تساوی دو تیم پایان یافت). این به خودی خود رکوردی بود که حتی گواردیولا نیز نتوانست به آن دست یابد. شایان ذکر است مارتینو در 20 بازی رسمی اول فصل نیز هیچ شکستی را تجربه نکرد. به این ترتیب مارتینو 14 بازی در لالیگا, چهار بازی در لیگ قهرمانان و دو بازی در سوپر جام اسپانیا را برد.

رکورد سوم: مارتینو در 59 بازی رسمی که در این فصل برگزار شد 40 بازی را برد, 11 بازی با تساوی دو تیم خاتمه یافت و تنها 8 باخت را تجربه کرد. 148 گل در مجموع تمام بازی‌ها (100 گل در لیگ) نیز توسط بارسلونا به ثمر رسید و توانست لیگ را با 87 امتیاز به پایان ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها