کد خبر: ۲۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
دومین نمایشگاه «کتاب دانش‌آموزی» در حالی به کار خود خاتمه داد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورودی این نمایشگاه را پلمپ و از بردن اجناس توسط ناشران جلوگیری می‌کند.

 به گزارش598 به نقل از فارس ، دومین نمایشگاه «کتاب دانش‌آموزی» که به همت انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان به منظور عرضه مستقیم محصولات فرهنگی از 8 مهر ماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده بود، دیروز به کار خود خاتمه داد.



 در این نمایشگاه حدود 64 ناشر کودک و نوجوان همچون انتشارات سوره مهر، فردا، شورا، هنر آبی، رهنما، چرخ فلک، صابری، نشر پنجره، آریانگار و چاپ و نشر فرهنگ گستر حضور داشته و به ارائه محصولات فرهنگی و کتاب‌‌های مورد نیاز گروه سنی کودک و نوجوان پرداختند.
 
دومین نمایشگاه «کتاب دانش‌آموزی» در حالی به کار خود پایان داد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بدون حضور رئیس این کانون، در ورودی نمایشگاه را به روی ناشران بسته و از بردن اجناس و کتاب‌ها به خارج از این محل خودداری می‌کند و این امر موجب نگرانی و تشویش ناشران کودک و نوجوان شده است.

گفته می‌شود علت این امر بروز مشکل در تسویه حساب مسئولین نمایشگاه با کانون پرورش فکری کودکان بوده است
 
به گفته یکی از مسئولان انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، این نمایشگاه در حالی آغاز به کار کرد که از حمایت تقریبی برخی از مسئولان و متولیان فرهنگی کشور برخوردار بوده ولی به دلیل عدم تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح متولیان، دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی از استقبال بسیار اندک مخاطبان برخوردار بوده است.
 
دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی در حالی به کار خود پایان داد که همانگونه که برای این نمایشگاه افتتاحیه‌ای برگزار نشد، اختتامیه‌ای برپا نمی‌شود و این امر حاکی از آن است که کودکان و نوجوانان هنوز در این مرز و بوم مغفول واقع شده‌اند.
 
به گزارش «توانا»، دومین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی از هشتم تا 15 مهر ماه سال جاری در مکان خیابان حجاب،‌ مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 9 تا 20 به ارائه خدمات به مخاطبان می‌پرداخت که امروز به کار خود خاتمه داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها