کد خبر: ۲۲۴۲۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاپيتان سابق تيم ملي و پرسپوليس گفت: صحبت‌هايي در مورد فعاليت به عنوان سفير رئال مادريد در ايران با من انجام شد و اميدوارم بتوانم در آينده در اين زمينه فعاليت کنم.

 

مهدي مهدوي‌کيا در مورد فعاليت‌ها تيم‌هاي پايه در ايران و اينکه گفته مي‌شود قرار است رئال‌مادريد در اين مورد فعاليتي داشته باشد بيان کرد: ما درا يران فعاليتي در بخش پايه نداشتيم و بنده دوست دارم روزي آکادمي در بخش پايه در ايران راه‌اندازي کنم و از اين بابت به بچه‌هاي کم‌بضاعت براي برگزاري تمرينات و آموزش کمک کنم. فوتبال واقعيتي است که مربوط به افراد کم‌بضاعت بوده و هميشه اين بچه‌ها توانسته‌اند به موفقيت برسند. بايد در سطح کشور بستري را فراهم کنيم تا نقاط محروم کشور بتوانند از فوتبال استفاده کنند. بنده با خواکين مسئول بخش پايه باشگاه رئال مادريد صحبتي داشتم. او خيلي ابراز علاقه کرد تا چنين فعاليتي را در ايران انجام دهيم و اگر آنها بتوانند آکادمي فوتبالي در ايران تشکيل دهند خيلي دوست داشتند بنده اين کار را انجام دهم.

به نقل از فارس، وي افزود: آنها دوست داشتند از لحاظ خيريه چنين کاري را انجام دهند اما بايد بستر اين اتفاق را فراهم کنيم. به تنهايي اين کار شدني نيست اگر اين اتفاق بيافتد افراد بي‌بضاعت مي‌توانند آموزش‌هاي آکادميک را فرا بگيرند. به فراهم کردن اين بستر در ايران خوشبينم.

مهدوي‌کيا در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است به عنوان سفير رئال‌مادريد در ايران فعاليت کند خاطرنشان کرد: صحبت‌هايي در اين رابطه انجام شده واميدوارم در آينده بتوانم در اين راستا فعاليت کنم.

مدير فني تيم ملي جوانان در مورد لغو اردوي اوکراين تصريح کرد: به دلايل امنيتي و مشکلاتي که در اوکراين است نتوانستيم ويزا بگيريم و سفر به اوکراين لغو شد. البته سفر امارات پابرجاست و بازيکنان تيم ملي جوانان هفته آينده به کشور امارات سفر مي‌کنند. قرار شده صحبت کنيم تا اگر امکان داشت چند روز زودتر به امارات برويم.

وي در مورد هم‌گروهي تيم ملي جوانان با ميانمار، تايلند و يمن در رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا اظهار داشت: ميانمار ميزبان مسابقات است و تايلند نيز تيمي خوب و قدرتمند است، شايد يمن نسبت به دو تيم ديگر قدرت کمتري داشته باشد اما در گروه سختي قرار گرفتيم و بدون شک کار آساني در پيش نداريم.

کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ايران درمورد حضور تيم ملي در کشور اتريش يادآور شد: تيم ملي در مرحله آماده‌سازي 2014 برزيل قرار دارد. تيم ملي در مرحله بسيار مهمي قرار دارد و بايد خود را از لحاظ بدني و تاکتيکي به آمادگي لازم برسانند مسلما سه بازي دوستانه مقابل بلاروس، آنگولا و صربستان به تيم ملي در راستاي آماده سازي کمک خواهد کرد و مي‌تواند بسيار موثر باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که چقدر به موفقيت ايران در جام‌جهاني 2014 اميدوار است عنوان کرد: هميشه بايد اميد داشت و با انجام تلاش و کوشش به دنبال موفقيت بود. اما نبايد فراموش کنيم کار بسيار سخت است و در جام‌جهاني تمام تيم‌ها با قدرت کامل حاضر مي‌شوند.

مهدوي‌کيا در مورد وضعيت باشگاه پرسپوليس يادآور شد: تکليف پرسپوليس خيلي زود مشخص شد ونسبت به سال‌هاي قبل از اين لحاظ تيم در شرايط بهتري قرار دارد اميدواريم پرسپوليس با شرايط موجود آمادگي خوبي پيدا کند و بتوانيم با قدرت در مسابقات سال آينده حاضر شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها