کد خبر: ۲۲۴۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
محسن رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، در خصوص وضعيت جبهه ايستادگي با توجه به نزديك شدن به ايام انتخابات گفت: اين مسئله را بايد بيشتر از خود اعضاي جبهه ايستادگي سوال كرد.
 
وي در خصوص اينكه بسياري شما را رهبر معنوي اين جبهه مي دانند، توصيه‌تان به اعضاي اين جبهه چيست، گفت: من به آنها توصيه مي كنم همواره مسير وحدت را در پيش بگيرند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام سهم خواهي اصولگرايان را باعث ضربه زدن به وحدت ملت ايران دانست و گفت: كشور ما در شرايط حساسي است و همه ما نيازمند وحدت هستيم.

رضايي خاطرنشان كرد: تفرقه و سهم خواهي باعث تضعيف انتظار مردم از مسئولان مي شود.

وي در ادامه به مسئله بيداري اسلامي اشاره كرد و گفت: بيداري اسلامي باعث تضعيف رژيم صهيونيستي در منطقه شده است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: شرايط فعلي رژيم صهيونيستي به صورتي است كه در شمال آن لبنان و در جنوب آن مصر قرار گرفته و وجود ملت‌هايي كه نفرت عظيمي از آن دارند، آينده اين رژيم را متزلزل ساخته است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
رضایی زحمات زیادی برای نظام کشیده است اما واقعاعملکردش در روزهای بعد از انتخابات غیر قابل دفاع بود اگر او فکر وحدت در بین بچه های انقلاب بود باید به احمدی نژاد تبریک می گفت و اجماع شکست خوردگان در انتخابات را بر سر تقلب می شکست
پاسخ
مادون قرمز _ دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۰
واقعا در مورد کسی که سالیان متمادی فرمانده کل سپاه بوده و از درک و درایت و قدرت تحلیل سیاسی بالائی برخوردار است و در عین حال در شرایط فتنه انگیزی منافقین و دست به یقه شدن آنان با انقلاب،بیاید و بگوید من هم به سلامت انتخابات اعتراض دارم... در مورد این فرد چه باید گفت.
امام خمینی(ره) می فرمایند:

«رأس همه خطاها،حُبّ نفس است.»
.
.
شیطان برای هر انسانی در هر مرتبه و مقامی،یک کمینگاهی دارد!!
پاسخ
یک همرزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۲
رضایی خیلی جیز می داندولی به مصلحت انقلاب نمی داند که بیان کند اواباذرزمان است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها