کد خبر: ۲۲۴۰۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس از انتخاب هيئت مديره استقلال بعضي از پيشکسوتان اين تيم در مورد اين انتخاب نظراتي دارند.
رضا رجبي يکي از پيشکسوتان اين تيم در مورد اين انتخابات مي‌گويد: حرف قلبي من اين است حالا که برند هيئت مديره استقلال را به نوعي فروختند و کساني امدند که درامدزايي کنند بهتر است پيش کسوتان در کميته فني باشند نه در هيئت مديره چرا که جاي پيش کسوت در هيئت مديره نيست بلکه در بخش فني باشگاه است. آقاي افشارزاده هم از مديران توانمندي هستند که در سطح کلان مديريت کرده اند و بايد همگي از ايشان حمايت کنند تا ايشان به هدفش که موفقيت استقلال است برسد.

رجبي در ادامه در مورد قلعه نوعي و همکاري او با استقلال مي گويد: به نظر من امير با اين شرايط سخت ايثار مي کند او هميشه دغدغه مردم را داشته است و الان هم هدفش شادي مردم است.

بازيکن سابق استقلال در پايان در مورد بحث جادوگري در فوتبال حرفهاي جالبي مي زند: رجبي در همين پيرامون مي گويد براي من جالب است که بعضي از اين مربيان از کجا حمايت مي شوند که نه رزومه خوب و موفقي دارند و نه نتايج خوبي گرفتند اما هرساله از تيمهاي مختلف پيشنهاد دارند متاسفانه با يک سري بحثهاي پوچ و بي اساس مثل جادوگري مي خواهند در اين فوتبال حضور داشته باشند و متاسفم براي مديراني که به اين مسائل غيرخدايي توجه مي کنند و به اين مسائل تن مي دهند. به نظر من مديران نبايد به راحتي هر کسي را بالاي سر فرهنگ منطقه خودشان قرار دهند و به نوعي با اين کار يک مسئله منفي و بد را رواج دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها