کد خبر: ۲۲۴۰۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
خسروي در مورد حضورش در استقلال خوزستان و اينکه آيا سال بعد در اين تيم مي‌ماند عنوان کرد: يک سال ديگر با باشگاه قرارداد دارم اما همه چيز بستگي به نظر آقاي ويسي دارد و ايشان هستند که تصميم مي گيرند اما من علاقه قلبي ام اين است که با آقاي ويسي کار کنم و اگر قسمت شود سعي مي کنم با تمام وجود در خدمت تيم استقلال خوزستان باشم.
وي در مورد اينکه گفته مي شود باشگاه با بازيکناني که قرارداد ندارند تمديد نمي‌کند، خاطرنشان کرد: من به عنوان يک بازيکن خودم را در جايگاهي نمي بينم که بخواهم در مورد اين مسائل صحبت کنم و بهتر است اين را از مسئولين تيم بپرسيد.

مدافع استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال که آيا اين تيم مي‌تواند سال آينده نتيجه بگيرد، اظهار داشت: استقلال خوزستان در فصل گذشته ريزش زيادي داشته است و اگر 70 تا 80 درصد بازيکنان مدنظر عبدالله ويسي جذب شوند قطعا در فصل آينده عملکرد خوبي خواهيم داشت.

وي در مورد اينکه استان خوزستان سه نماينده در ليگ برتر دارد عنوان کرد: اتفاق خوبي است که در ليگ امسال رخ داده و خوزستان مي‌تواند سه نماينده در ليگ برتر داشته باشد و اميدوارم تيم‌هاي استان به حقشان برسند داشت.

خسروي در پايان اظهار داشت: خوشحالم که سال گذشته استقلال خوزستان توانست در ليگ برتر باقي بماند مي‌دانم که مديران باشگاه برنامه بلندمدت دارند و بدون شک در سال‌هاي آينده موفقيت‌هاي بيشتري از استقلال خوزستان مي‌بينيم.استقلال خوزستان يک تيم حرفه اي است و هدف باشگاه رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان آسيا است و اين پتانسيل در استقلال خوزستان وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها