کد خبر: ۲۲۴۰۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدير آکادمي باشگاه راه‌آهن با انتقاد از عدم رسيدگي به مشکلات تيم‌هاي پايه راه آهن خواستار رسيدگي مسئولان به مشکلات بازيکنان آينده‌دار اين باشگاه شد.
محمود کلهر با انتقاد از وضعيت نابسامان تيم‌هاي پايه باشگاه راه‌آهن، اظهار کرد: علي‌رغم اين که آکادمي راه‌آهن سال گذشته توانست بهترين عملکرد را داشته باشد و در رتبه‌بندي‌ها جزو بهترين آکادمي در ايران شناخته شود، اما هم اينک بر اساس مشکلاتي که براي باشگاه به وجود آمده کادر فني و بازيکنان تيم‌هاي پايه راه‌آهن و حتي بزرگسالان در بلاتکليفي به سر مي‌برند و نمي‌دانند چه سرنوشتي در اين تيم خواهند داشت.

به نقل از ايسنا، مدير آکادمي باشگاه راه‌آهن افزود: ما در طول مدتي که از فعاليت آکادمي باشگاه راه‌آهن مي گذرد توانستيم کارهاي زيربنايي بسيار خوبي را انجام دهيم و بازيکنان خوبي را به رده‌هاي بالاتر و مخصوصا به رده بزرگسالان بدهيم، چرا که بازيکن‌سازي فلسفه کارمان است و توانستيم در طول اين مدت عملکرد بسيار خوبي داشته باشيم. امسال سال بهره‌برداري بيشتر از بازيکناني است که بر روي آنها کار بسيار زيادي انجام شده و زحمات زيادي اين بازيکنان کشيده‌اند، اما متاسفانه با توجه به بروز اتفاقات همه اين بازيکنان بلاتکليف هستند و دچار ياس و نااميدي شده‌اند.

وي با اشاره به اين که قرارداد من با باشگاه راه‌آهن به اتمام رسيده است، خاطر نشان کرد: من اين حرف‌ها را براي رسيدگي به وضع خودم نمي‌گويم، بلکه نگراني من بلاتکليفي بازيکنان پايه راه‌آهن است که خيلي از آنها از نقاط محروم به تهران آمده‌اند و استعدادهاي بسيار خوبي در اين زمينه دارند. اما متاسفانه هم اينک با مشکلاتي که گريبانگير باشگاه شده، زحمات آنها در حال بر باد رفتن است و نمي‌دانند چه کار کنند، در صورتي که همه اين بازيکنان مطمئنا از آينده سازان فوتبال اين مملکت هستند.

کلهر با بيان اين که تمرينات تيم‌هاي پايه راه‌آهن به دليل بروز اين مشکلات تعطيل است، اظهار کرد: از مجموعه باشگاه راه‌آهن و مسئولان سازمان ليگ مي‌خواهم هر چه زودتر تکليف ما و بازيکنان آکادمي راه‌آهن را مشخص کنند. البته رييسي کيا ، زحمت زيادي در اين تيم مي‌کشد و تلاش‌هاي خود را براي خارج شدن از بحران انجام مي‌دهد اما کادر فني و بازيکنان تاکنون مبلغ بسيار کمي را از باشگاه دريافت کرده‌اند و خود من نيز قرارداد يک و نيم ساله‌ام تمام شده است اما شش ماه از آن را دريافت نکرده‌ام. اميدوارم مسئولان به داد ما برسند و به مشکلات ما رسيدگي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها