کد خبر: ۲۲۳۹۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به همین صورت پیش برود، نمی‌توان اوضاع خوبی را پیش بینی کرد و به جرأت می‌توانم بگویم اگر همین شرایط باشد، تیم ما ظرفیت خوبی برای فصل جدید نخواهد داشت.

حمید علی عسگری بازیکن جناح راست تیم پرسپولیس در گفتگو با به خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو» اظهار داشت: امسال تفکرات خاص خودم را دارم و می خواهم هرطوری شده به تیم ملی برسم وتمرینات خودم را به صورت اختصاصی آغاز کردم و می خواهم یک فصل خیلی خوب با پرسپولیس طی کنم.

 

او در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از باشگاه هیچ خبری نیست و جالب اینکه مسئولان باشگاه از ما خبر نمی گیرند و در خصوص پرداخت مطالبات فقط شایعات زیادی شنیده ایم و فکر می کنم تا امروز بیشتر به حرف و حدیث شباهت داشت تا حل مشکلات ما. شاید مسئولان نمی خواهند و علاقه ای ندارند که مشکلات ما را حل کنند، ولی بدانند، اگر مشکلات ما حل نشود، تیم به مشکل برخواهد خورد.

 

او در ادامه گفت: با شرایطی که ما داریم تنها نام پرسپولیس می تواند به بازیکنان انگیزه بدهد؛ چون نام تیم پرسپولیس آنقدر بزرگ هست تا کسی که به این تیم بپیوندد انگیزه داشته باشد، اما بحث مهم دیگر این است که بازیکنان فوتبال درآمد خود را از راه فوتبال دارند و روی پولی که دریافت می کنند حساب می کنند. باید این را مسئولان باشگاه به خوبی بدانند.

 

او در خصوص آیا آینده خوبی در انتظار پرسپولیس وجود دارد یا خیر، گفت: اگر به همین صورت پیش برود نمی توان اوضاع خوبی را پیش بینی کرد و به جرأت می توان بگویم اگر همین شرایط باشد، تیم ما ظرفیت خوبی برای فصل جدید نخواهد داشت. آن وقت باید هواداران جلو بیایند تا به باشگاه بفهمانند که این تیم، تیمی است مردمی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها