کد خبر: ۲۲۳۹۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سخنگو و عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: «علی کریمی از اسطوره‌های پرسپولیس است و ما از بازگشت ایشان استقبال می‌کنیم اما دخالتی نداریم و همه‌ چیز منوط به نظر علی دایی است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازخبر ورزشی، حمید استیلی در خصوص مسائل جاری باشگاه، موضعش در قبال علی دایی و بعضی از مسائل دیگر، به سؤالات ما پاسخ داد.

 

* بالاخره حساب باشگاه پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

- ان‌شاءا... در این هفته، دیگر مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

* هیأت مدیره در روزهای اخیر چه مسائلی را بررسی کرده و انجام داده؟

- مسائل کلان باشگاه، چشم‌انداز دو یا سه سال آینده در رابطه با تولید بازیکن و بهبود چارت تشکیلاتی و برنامه‌ریزی‌های کلان.

 

* چرا هیأت مدیره و مدیریت در رابطه با لیست مدنظر علی دایی در مورد بازیکنان جدید اقدامی نکرده؟

- در رابطه با بازیکنان و کادرفنی، هیأت مدیره اطلاعی ندارد چون خود آقای رحیمی به عنوان مدیرعامل پیگیر این مسائل هستند و قرار است دوشنبه هفته جاری آقای رحیمی به جلسه هیأت ‌مدیره بیایند که حتماً در آن جلسه راجع به بودجه، قیمت بازیکنان مدنظر و سایر مسائل بحث و تصمیم‌گیری می‌شود.

 

* عابدینی گفته بین دایی و کریمی برای بازگشت کریمی به پرسپولیس وساطت خواهد کرد.

- در رابطه با مسائل فنی، کادرفنی اختیار تام دارد و تصمیم‌گیرنده است. علی کریمی از اسطوره‌های پرسپولیس است و ما از بازگشت ایشان استقبال می‌کنیم اما دخالتی نداریم و همه‌ چیز منوط به نظر علی دایی است. شخصاً دوست دارم علی در پرسپولیس و به شکلی باشکوه خداحافظی کند.

 

* مشکل دو اسپانسر پرسپولیس حل شد؟

- اسپانسر جدیدی که قرارداد بسته، قرار است زیر نظر وزارت ورزش کار اقتصادی بکند و دایره حقوقی وزارت حتماً این مشکل را حل می‌کند.

 

* مشکل طلبکاران خارجی حل شد؟

- مشکل وینگادا و دستیارانش حل شد. در مورد سایر طلبکاران خارجی هم قطعاً‌ اولویت‌بندی صورت خواهد گرفت تا دردسری برای پرسپولیس تولید نشود.

 

* چرا دائماً رسانه‌ها از اختلاف شما و علی دایی حرف می‌زنند؟ چرا در یک نشست مشکل خودتان را برای همیشه حل نمی‌کنید؟

- این دنیا آن‌قدر کوچک است که ارزش دشمنی آدم‌ها را ندارد. من با علی دایی هیچ مشکلی ندارم و حتی به عنوان اولین نفر پیشنهاد ادامه همکاری با علی دایی را در هیأت مدیره مطرح کردم. در فوتبال ما، همیشه حرف و حدیث هست اما آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که همیشه به همه احترام گذاشته‌ام حتی غریبه‌ها چه رسد به علی دایی که دوست و همبازی قدیمی‌ام بوده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها