کد خبر: ۲۲۳۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم فصل گذشته سایپا درباره خبرمذاکره با استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، سجاد شهباززاده تا میانه های فصل گذشته یکی از اصلی ترین گزینه های آقای گلی در لیگ برتر بود. او با پیراهن سایپا توانست بازی های خوبی را انجام دهد و به همین خاطر گفته می شود تیم های مطرح به دنبال جذب او هستند. شهباززاده درباره وضعیتش می گوید: «قرارداد من با سایپا تمام شده اما هیچ تصمیمی برای آینده ام نگرفتم. پیشنهاد هایی دارم اما هنوز چیزی مشخص نیست.»


مهاجم فصل گذشته سایپا درباره مذاکره با استقلال و پرسپولیس عنوان می کند: «نه با استقلالی ها صحبتی کرده ام و نه با پرسپولیس. گفتم که هنوز چیزی مشخص نیست و قطعا در روزهای آینده همه چیز روشن می شود.»


شهباززاده درباره حضور جلالی در سایپا تاکید می کند: «جلالی مربی خوبی است و می تواند به سایپا کمک کند. او ایده های جذابی در فوتبال دارد که باعث موفقیت فولاد می شود. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که سایپا روزهای خوبی را تجربه کند.»


او در پایان درباره تیم ملی می گوید: «قسمت نشد با تیم ملی به برزیل بروم اما شک نکنید هرکاری انجام می دهم تا بتوانم بعد از جام جهانی به تیم ملی برسم. من اهداف بزرگی دارم و باید به آنها دست پیدا کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها