کد خبر: ۲۲۳۷۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه بوردو اعتراف کردند به جذب کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال فرانسه براي هدايت تيم‌شان در فصل آينده تمايل دارند.

 

شايعاتي که از چندي پيش درباره بازگشت زين‌الدين زيدان به فرانسه و آغاز به کار وي در تيم بوردو به عنوان سرمربي مطرح شده بود به حقيقت نزديک‌تر شد، چرا که مسئولان اين باشگاه از تمايل خود براي جذب اسطوره تيم فوتبال رئال مادريد خبر دادند.

نيکلا دوتاورنو، سهامدار اصلي و مالک باشگاه بوردو اعتراف کرد که اين باشگاه با زين‌الدين زيدان، مربي حال حاضر تيم فوتبال رئال مادريد تماس گرفته است تا مذاکره با او جهت قبول هدايت اين تيم در فصل آينده را آغاز کند.

به نقل از تسنيم، وي در گفت‌وگو با نشريه اکيپ فرانسه اظهار داشت: يک تيم فوتبال چيست؟ يک تيم فوتبال مانند يک شرکت فيلمسازي است و اگر شما بهترين هنرپيشگان را براي ايفاي نقش در نمايش‌هاي خود انتخاب کنيد، اين کار را به بهترين نحو انجام خواهيد داد. زيدان براي هدايت بوردو گزينه‌اي فوق‌العاده است.

زيدان اخيراً گفت وقت آن رسيده است که شانس خود را براي ايفاي نقش به عنوان يک سرمربي امتحان کند و اينکه به اندازه کافي به عنوان يک دستيار و کمک مربي تجربه و دانش کسب کرده است. به دنبال اين اظهارنظر زيدان، شايعات مختلفي درباره تيم‌هايي که او امکان دارد در آنها مربيگري کند منتشر شد که در ميان‌شان تيم‌هاي بوردو و موناکو به عنوان محتمل‌ترين گزينه‌ها معرفي شدند.

دوتاورنو افزود: عوامل فراواني وجود دارد که مي‌تواند روي تصميم ما براي انتخاب سرمربي بعدي تأثير بگذارد. ببينيم چه مي‌شود. ما تمام گزينه‌ها را بررسي کرده‌ايم. اگر بگويم که به استخدام زيدان فکر نکرده‌ايم دروغ گفته‌ام.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها