کد خبر: ۲۲۳۶۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
شبكه بهايي «من و تو» در قالب مستندي به ترويج و تبليغ همجنسگرايي پرداخت.

به گزارش 598 به نقل از كيهان: اين شبكه با ساخت مستندي درباره زندگي خواننده و شومن تلويزيون رژيم طاغوت كه پس از انقلاب به خارج فرار كرد، همجنسگرايي را ميلي شخصي و ژنتيك توصيف كرد.
اين فيلم با اشاره به اين كه شومن در مظان تمايلات همجنسگرايانه بود، از قول آهنگسازي ضد دين به نام اسفنديار منفردزاده، تاكيد بر آزادي همجنسگرايان توسط وي را، باوري متحدانه برشمرد.
شبكه من و تو متعلق به شبكه تلويزيوني مرجان معرفي مي شود كه مالكيت آن با خواهر و برادري به نام مرجان و كيوان عباسي است. پدر اين دو صاحب شبكه اي پورنو و غيراخلاقي به نام «Hostlertv» در كاناداست. فعاليت بهائيان در من و تو و بخصوص فردي به نام «مك وولين» به عنوان رابط ميان وزارت خارجه انگليس و من و تو، اين شبكه را به عنوان مكمل بي بي سي فارسي توصيف مي كند.
تمسخر ارزشهاي اسلامي، تاكيد بر ضرورت روابط نامشروع، ترويج زندگي غربي، ارائه تصويري زشت از جامعه ديني و نفي پيشرفتهاي علمي و صنعتي ايران، از محورهاي اصلي برنامه هاي من و توست.
گفتني است اين برنامه مستند، توسط عواملي سكولار تهيه شده است كه يكي از آنها «رها-ا» شناخته مي شود.
وي بنا به اعتراف خودش، از بهائيان متعصب و فعال در جريان فتنه اسرائيلي - آمريكايي 88 است. مادر وي آشپز كاخ نياوران بوده است.
«سالومه-سيدي نيا» هم يكي از مجريان ضد دين و مطلقه اي است كه در قالب يك برنامه درجه سه، به تمسخر نظام و دستاوردهاي علمي ايران مشغول است. وي كه در ميان كاركنان من و تو، به زني داراي تمايلات همجنسگرايانه شدت دارد، خود را نامزد برنامه ساز ضد دين ديگري به نام اميرعلي معرفي مي كند.
«ندا-ج» هم از ديگر مجريان بهايي من و توست. اخبار رسيده از درون اين شبكه از تلاش براي جذب بهائيان به عنوان برنامه ساز و مجري حكايت مي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها