کد خبر: ۲۲۳۶۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي ايتاليا مي‌گويد همه بازيکنانش را با دقت انتخاب کرده است. او همچنين اعلام کرد حضور هيچ بازيکني در ترکيب ايتاليا قطعي نيست.

ايتاليا در گروه چهارم جام‌جهاني 2014 با تيم‌هاي اروگوئه، انگليس و کاستاريکا همگروه است و در اولين ديدار خود بايد با انگليس ديدار کند. ايتاليا که دو سال قبل موفق شد به فينال جام ملت‌هاي اروپا صعود کند، اميدوار است بتواند همانند سال 2006 به افتخاري بزرگ در جام جهاني 2014 برزيل دست يابد.

به نقل از ايسنا، چزاره پراندلي، سرمربي ايتاليا درباره ترکيب آتزوري براي جام‌جهاني گفت: حضور هيچکدام از بازيکنانم در ترکيب ثابت قطعي نيست. من 23 بازيکن در برزيل دارم که هر کدام از شانس برابر بازي در جام جهاني برخوردارند. ترکيبم را متناسب با هر ديدار انتخاب خواهند کرد.

سرمربي ايتاليا در ادامه گفت: سال گذشته تجربه خوبي از حضور در جام کنفدراسيون‌ها داشتيم و سيستم‌ ما نسبت به دوره‌هاي قبل با تغيير و تحول زيادي روبه‌رو بود. حضور در جام کنفدراسيون‌ها و آشنايي با جو برزيل مي‌تواند به ما کمک ويژه‌اي کند که در جام‌جهاني عملکرد خوبي داشته باشيم. گروه ما بسيار سخت است و هيچکس در آن ترديدي ندارد. کوچک‌ترين اشتباه در اين گروه مي‌تواند منجر به حذف يک تيم شود.

پراندلي درباره برنامه‌هاي ايتاليا قبل از جام‌جهاني گفت: 10 روز اردوي آمادگي خواهيم داشت و قرار است پس از آن چند ديدار دوستانه را برگزار کنيم. مي‌خواهم بازيکنانم را به خوبي آماده جام جهاني کنم.

سرمربي ايتاليا در پايان درباره عدم دعوت از بازيکنان همچون فرانچسکو توتي و آلکس دل‌پيرو گفت: هيچکس را از فهرستم خارج نکردم. تمام بازي‌هاي اين فصل سري A را به دقت نگاه کردم و مطمئنم که افراد شايسته را به تيم ملي دعوت کردم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها