کد خبر: ۲۲۳۶۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
رييس فدراسيون فوتبال گفت: با آن که خسته هستم اما اين ظرفيت وجود دارد که تا شش سال ديگر در اين فدراسيون بمانم.

 

علي کفاشيان اظهار کرد: دو سال ديگر براي ماندن در اين سمت فرصت دارم و در انتخابات آينده نيز کانديدا خواهم بود و اگر اعتماد اعضا را بتوانم جلب کنم، اميدوارم که در اين پست بمانم. به طور حتم برنامه‌هاي خوبي براي آينده فوتبال داريم؛ برنامه‌هايي که بخشي از آن براي توانمند کردن ارتقاي فني تيم‌هاي المپيک و تيم جوانان براي حضور در رقابت‌هاي روسيه و همچنين تقويت تيم‌هاي پايه را شامل مي‌شود.

به گزارش ايسنا، کفاشيان در پاسخ به سوال ديگري در خصوص نحوه نظارت بر قراردادها گفت: امسال کار را برعهده مديران عامل باشگاه‌ها گذاشته‌ايم و سياست‌ها را براي آنان تبيين خواهيم کرد لذا اگر مديرعاملي سياست را نقض کند و بيش از بودجه باشگاه پرداختي داشته باشد يا پرداخت‌ها داراي نوسان بالا باشد، حتما بررسي و برخورد خواهيم کرد. نظارت کاملي از سوي وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال بر تنظيم قراردادها اعمال خواهد شد.

کفاشيان درباره آرم پيراهن تيم ملي ايران گفت: تخصصي در شناخت "يوزپلنگ ايراني" ندارم. دوستان سازمان محيط زيست به ما عکسي را ارائه دادند و بحث هم بر سر اين بود که عکس کامل باشد يا نيمرخ. وگرنه بنده نه يوزپلنگ ايراني را مي‌شناختم و نه يوزپلنگ آفريقايي را.

وي همچنين درباره تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش اظهار کرد: اگر مشکل مالي حل شود، قطعا تمديد خواهيم کرد. موضوع اصلي بر سر مبلغ قرارداد با آقاي کي‌روش است.

رييس فدراسيون فوتبال همچنين در پاسخ به سوال ديگري درباره ديدار وزير امور خارجه با تيم ملي ايران گفت: در اين چند روز ملاقات‌هاي مختلفي را به اتفاق وزير ورزش و جوانان با رياست دفتر رياست جمهوري و آقاي نوبخت داشتيم. ديدار آقاي ظريف نيز که عليرغم تعدد مشغله‌ها و مسافت محل استقرار تيم سياسي با اردوي تيم ملي ايران که حدود 120 کيلومتر است، در تمرين تيم ملي فوتبال ايران حاضر شده و ديداري با بازيکنان داشته‌اند. اين ديدارها خود نوعي حمايت معنوي است.

وي اضافه کرد: در خصوص حمايت مالي و تشويق بازيکنان تيم ملي و پرداخت جايزه در صورت کسب موفقيت در بازي‌ها نيز قول‌هايي نيز داده شده است، اميدواريم که بتوانيم حضوري شايسته در جام جهاني 2014 برزيل رقم بزنيم و قطعا رياست محترم جمهوري نيز هم حمايت معنوي خود را از تيم ملي دريغ نخواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها