کد خبر: ۲۲۳۶۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مربي تيم ملي فوتبال کشورمان پيشرفت بازيکنان اين تيم را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: هنوز بازيکنان به سطح دلخواه که مورد انتظار کادر فني تيم ملي است، نرسيده‌اند.

 

اوسيانو کروز درباره شرايط حاکم بر اردوي تيم ملي به سايت فدراسيون فوتبال گفت: اردوي آفريقاي جنوبي به بهترين شکل ممکن برگزار شد و هم اکنون بازيکنان تمرينات خود را در اتريش پيگيري مي‌کنند. بررسي شخص من از وضعيت اردو اين است که بازيکنان تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذارند و به آمادگي مطلوب مي‌رسند. در آفريقا بيشتر تمرکزمان روي تمرينات بدنسازي بود اما در اتريش تمرينات جسماني، سازماندهي و تاکتيکي را نيز انجام مي‌دهيم تا به شرايط مطلوب براي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برسيم.

به گزارش تسنيم، وي شرايط آماده‌سازي تيم ملي فوتبال ايران را براي جام جهاني 2014 برزيل خوب ارزيابي کرد و گفت: از نظر من شرايط حال حاضر ايران مطلوب و خوب بوده و واقعيت اين است که اين تيم پيشرفت خوبي داشته است اما هنوز بازيکنان به سطح دلخواه که مورد انتظار کادر فني تيم ملي است، نرسيده‌اند و با تلاش آنها که در تمرينات شاهد آن هستيم در فرصت باقيمانده به اين مرز آمادگي خواهند رسيد.

مربي تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد بازيکنان در اردوي تدارکاتي اين تيم گفت: به طور قطع من و کادر فني تيم ملي، از عملکرد بازيکنان راضي هستيم. هدف ما حفظ روند رو به رشد ملي‌پوشان فوتبال ايران است و آنها هر آنچه که در توان دارند را به اجرا مي‌گذارند. معتقدم بازيکنان با جديت بالاي صددرصد تمرينات خود را پيگيري مي‌کنند تا عملکرد مطلوبي داشته باشند.

کروز در خصوص رقابتي که بين بازيکنان در اردو وجود دارد، اظهار داشت: از بُعد رقابتي بازيکنان با يکديگر رقابتي جدي و تنگاتنگ دارند. خوشحالم که بازيکنان تمرينات خود را براي حضور در جام جهاني با جديت پيگيري مي‌کنند. ما از 28 بازيکن حاضر در اردو بايد 23 نفر را انتخاب کنيم اما اکنون ملي‌پوشان در شرايط خوبي هستند و معتقدم اين رقابت بين بازيکنان عمکرد آنها را به سطح بالايي مي‌برد و به بازيکن خوبي تبديل مي‌شوند.

وي در پايان در خصوص سخت‌ترين ديدار ايران در جام جهاني 2014 گفت: نه تنها براي ايران بلکه براي تمامي کشورها ديدار اول سخت‌ترين مسابقه است. همانطور که مي‌دانيد در فوتبال نمي‌شود ضمانتي مبني بر نوع نتيجه در نظر گرفت اما همه توان‌مان را به کار مي‌گيريم تا بهترين عملکرد را داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها