کد خبر: ۲۲۳۶۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
تيم ملي فوتبال در آستانه جام جهاني در اردوي اتريش به سر مي برد. اين اردو که در يکي از کمپ هاي خوب نزديک وين برگزار مي شود آخرين اردوي تيم ملي قبل از اعزام جام بيستم است.

 

در همين رابطه با هاشم بيگ زاده ملي پوش محبوب و خوش اخلاق ايران که سخت کوشي اش مثال زدني است صحبت کرديم. مدافع تيم ملي در همين رابطه به خبرنگار ورزش سه مي گويد: اردوي خيلي خوبي را برگزار مي کنيم و تمام سعي و هدف ما رسيدن به آمادگي کامل براي مسابقات است.کمپي که در آن مشغول تمرين هستيم يک کمپ حرفه اي است و تمامي بازيکنان اينجا با انجام تمرينات سخت وحرفه اي آقاي کي روش فقط به فکر رسيدن به آمادگي کامل هستند. ما مي خواهيم در جام جهاني موفق باشيم و براي شادي مردم مثل يک سرباز مي جنگيم.

مدافع تيم ملي در ادامه مي گويد: آقاي کي روش هم تمام هدفش موفقيت ايران است و بنده حقير اعتقاد دارم بايد از تيم ملي ايران که در ويترين جهاني فوتبال براي نام ايران مي جنگد حمايت شود و همگي با اتحاد و همدلي براي موفقيت اين تيم دعا کنيم.

بيگ زاده ملي پوش فوتبال ايران در پايان مي گويد: فوتبال يک ورزش غير قابل پيش بيني است و همين مسئله اين ورزش را زيبا و محبوب کرده است اين که ما از گروهمان صعود کنيم يا نه يک مسئله قابل پيش بيني نيست اما باور کنيد ما از پيش بازنده نيستيم و با تمام وجود سعي مي کنيم که در روز خوبمان به نتايج موفقيت آميز برسيم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها