کد خبر: ۲۲۳۴۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
در چنین شرایطی احتمال جدایی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس که پیشنهاد تیم‌های عربی و اروپایی و برخی تیم‌های صنعتی داخلی را در جیب دارند، وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، در حالی که رفته رفته بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال داغ می‌شود و لیگ برتری‌ها پیشنهادهای خود را به گوش بازیکنان موردنظرشان می‌رسانند، دو تیم پرطرفدار پایتخت شرایطی متفاوت را تجربه می‌کنند.

 

وزارت ورزش که تغییر در مدیریت پرسپولیس و استقلال را در اولویت کاری‌اش قرارداده، همچنان بر کاهش رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان این دو باشگاه اصرار دارد و در نشست اخیر استیلی و خادم هم بر آن تاکید شد. موضوعی که مدیرعامل پرسپولیس آن را به دایی هم انتقال داده و دایی به بازیکنان.

 

آقای سرمربی البته در واکنش به این موضوع ابراز نگرانی کرده که در چنین شرایطی احتمال جدایی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس که پیشنهاد تیم‌های عربی و اروپایی و برخی تیم‌های صنعتی داخلی را در جیب دارند، وجود دارد.

 

بازیکنانی نظیر سید جلال حسینی، محمدرضا خلعتبری، رضا حقیقی، پیام صادقیان و حتی نیلسون که رسما اعلام کرده حاضر نیست بدون افزایش دستمزدش با پرسپولیس تمدید قرارداد کند.

 

با توجه به تصمیم باشگاه مبنی بر کاهش رقم قراردادها، این بازیکنان و تعدادی دیگر، تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارند و حتی از طریق مدیربرنامه‌های‌شان مذاکره با تیم‌های دیگر را آغاز کرده‌اند.

 

شایعه‌های بدبینانه معتقدند که در اعتراض به کاهش رقم قراردادها، باید کوچ دسته‌جمعی بازیکنان پرسپولیس را به انتظار بنشینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها