کد خبر: ۲۲۳۴۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
برادر ستاره استقلال تاکید کرد که اولویت وی برای فصل آتی پیوستن به لیگ قطر است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، آندرانیک تیموریان یکی از بازیکنان فصل گذشته استقلال که گفته می شود در فصل جدید دیگر کنار این تیم نخواهد بود. او بعد از بازی الشباب از استقلالی ها خداحافظی کرد و گویا این خداحافظی به معنای جدایی از جمع آبی ها خواهد بود.

 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این بازیکن با یک پیشنهاد خوب از کشور قطر روبروست. آندو در این باره می‌گوید: «فعلا که خودم خبر خاصی ندارم. تازه برگشته‌ام و خبری ندارم.»

 

او درباره ماندن در استقلال یا جدایی از این تیم توضیح می‌دهد: «شما دوست دارید بمانم یا بروم؟ بعضی از دوستان شما که در فصل گذشته تا توانستند علیه من نوشتند و دوست نداشتند در استقلال بمانم.»

 

تیموریان به احتمال زیاد از استقلال جدا می شود. البته او تلاش می‌کند زیاد در این باره حرف نزند: «فعلا که تمام تمرکزم را روی تیم ملی گذاشته‌ام. فرصت هم برای تصمیم گرفتن زیاد است. تا بعد از جام جهانی وقت دارم.»

 

آندو در پاسخ به این سئوال که دوست داری در استقلال بمانی یا نه، می گوید: «من استقلال را دوست دارم ولی هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام.»

 

اما نکته جالب توجه اظهارنظر برادر آندو یعنی سرژیک تیموریان است که مدیر برنامه های این بازیکن هم محسوب می شود. وی ابتدا با گلایه از بلاتکلیفی باشگاه استقلال می گوید: «آندو دلش با استقلال و هواداران این تیم است. ولی هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به دستمان نرسیده است.»

 

وی در خصوص پیشنهادهایی که به دستشان رسیده نیز می گوید: «پیشنهادهای خوبی از تیم های عربی داریم. آنطور که من با آندو صحبت کردم، اولویت او با قطر است.»

 

شنیده می شود احتمال جدایی تیموریان با توجه به رقم پیشنهادی قطری ها بالاست. در صورتی که پیشنهادهای خارجی خوبی هم به دیگر ملی پوش‌های استقلال برسد، هیچ بعید نیست آنها هم به در خروجی تیم نزدیک تر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها