کد خبر: ۲۲۳۰۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

موی‌تای‌کار خوزستانی پس از نایب‌قهرمانی در رقابت‌های جهانی گفت: تمرکزم روی مدال طلا بود.

یاسر پرمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: مسابقاتی که در آن شرکت کرده بودم، از سطح بالایی برخوردار بود و 110 کشور در آن حضور داشتند.

وی با بیان این‌که من در کلاس A به مصاف حریفان رفتم، گفت: در این مسابقات پس از پشت سر گذاشتن حریفانی از مالزی و کانادا، به فینال رسیدم اما در بازی پایانی مغلوب حریفم شدم و به نشان نقره دست یافتم.

این ملی‌پوش خوزستانی افزود: تمام حریفانم خوب و از سطح بالایی برخوردار بودند. پیش از فینال دچار مسمومیت شدم و این کسالت باعث شد نتوانم آن بازی‌ که باید انجام می‌دادم را مقابل حریف روسی‌ام ارائه دهم.

وی با اشاره به این‌که این نشان اولین مدال برون‌مرزی من است، عنوان‌کرد: قبل از این‌که به مسابقات بروم، تمرکزم روی مدال طلا بود و کسب جایگاه نخست را برای خودم پیش‌بینی می‌کردم.

پرمهر در ادامه خاطرنشان‌کرد: من زیر نظر استاد آغاجری کار کردم و او من را به این سطح رساند که از حمات او ‌قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، مسابقات جهانی موی‌تای از دهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه در مالزی برگزار شد که یاسر پرمهر از خوزستان در وزن 45- کیلوگرم به نشان نقره رسید. ایران نیز با یک نقره و دو برنز در رده هشتم جهان قرار گرفت.

*** رئیس هیات انجمنهای ورزشی کیش منصوب شد

طی حکمی از سوی "محمد علیپور" رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی، رئیس هیات کیش منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، بر این اساس "بهبود بهی زادی" به عنوان رئیس هیات انجمنهای ورزشی جزیره کیش منصوب گردید.

وی که از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای بشمار می آید هم اکنون مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد کیش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها