کد خبر: ۲۲۲۹۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

رحيمي: لطفا بي‌خيال اين موضوع شويد!

شايد يکي از مهم‌ترين چالش‌هاي رحيمي در پرسپوليس را بتوان موضوع آشتي علي دايي و علي کريمي دانست. اتفاقي که مديرعامل سرخپوشان در مواجهه با آن بسيار محتاط و محافظه کار است. او در پاسخ به هواداران علي کريمي که چندي پيش با اجتماع مقابل دفتر باشگاه خواهان بازگشت جادوگر به پرسپوليس شده بودند، گفت: «همه تلاشش را براي موفقيت پرسپوليس مي‌کند.» پاسخي معنادار و چندجانبه که هيچ صراحتي از آن دال بر تلاش براي بازگشت شماره 8 در آن ديده نمي‌شود.

هرچند خبرهايي از پرسپوليس به گوش رسيد که استيلي مأمور شده تا زمينه آشتي شهريار و جادوگر را فراهم کند اما هيچ‌گاه شاهد اقدامي عملي، مثبت و رو به جلو در اين زمينه نبوديم.

با تشکيل کميته فني باشگاه پرسپوليس، اين مأموريت تقريبا غيرممکن به فردي سپرده شد که ريش‌هايش به مراتب سفيدتر از استيلي بود.

امير عابديني هم تلويحا اين موضوع را تأييد کرد ولي هنوز خبري نيست که نيست!

گفتيم چه خوب است موضوع را به طور اختصاصي از رحيمي پيگيري کنيم ولي باز هم پاسخ روشني دريافت نکرديم. البته شايد از پاسخ آقاي مديرعامل بتوان تعابير مختلفي برداشت کرد اما کلافگي و بي‌علاقه بودن وي در مواجهه با موضوع بازگشت جادوگر کاملا مشهود بود. به ديالوگي که بين ما و رحيمي برقرار شد، خوب توجه کنيد:

 آقاي رحيمي، قضيه بازگشت علي کريمي به پرسپوليس به کجا رسيد؟

لطفا در اين مورد سئوالي نپرسيد!

 يعني تلاش‌ها براي آشتي دايي و کريمي به نتيجه نرسيده؟

نمي‌خواهم در اين زمينه صحبت کنم!

اصرار ما براي طرح اين سئوال دغدغه هواداران است.

خواهش مي‌کنم به هيچ‌عنوان اين سئوال را مطرح نکنيد!

فکر مي‌کنيم اصلا تمايلي به بازگشت کريمي به پرسپوليس نداريد که اينچنين طفره مي‌رويد؟

من نوکر شما هستم! خواهشا از خير اين سئوال بگذر... (با لهجه غليظ اصفهاني)

همه تلاش‌مان را کرديم تا بتوانيم موضع شفاف و روشن رحيمي را در اين زمينه بدانيم ولي دقيقا همين 4 جمله را دريافت کرديم. آن هم با لحني خسته، کلافه و بي‌ميل!

نمي‌دانيم اين هم از محافظه‌کاري رحيمي بود يا بايد پاسخ‌هايش را بگذاريم پاي اينکه او همه تلاشش را مي‌کند تا پرسپوليس کمترين حاشيه را داشته باشد حتي اگر به قيمت سد راه بازگشت شماره 8 به پرسپوليس تمام شود. چيزي که مديرعامل سرخپوشان در گفت‌وگوي قبلي‌اش با نود به آن تأکيد کرده بود؛ ايجاد آرامش در تيم و مديريت بر سکوها!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها