کد خبر: ۲۲۲۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۴ مهر ۱۳۹۰
صدها دانشجو در نیویورک روز گذشته برای نشان دادن همبستگی خود با جنبش وال‌استریت کلاس‌های خود را ترک کردند. برنامه اعتراضات در دانشگاه‌های ایالتی نیویورک در "آلبانی"، "بوفالو"، "بینهامپتون" ، "نیوپالتز" و "پرچیس" چیده شده شده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتدپرس، دانشجویان آمریکایی نیز در کنار اتحادیه‌ها به بازوی جدید اعتراضات وال‌استریت که در حال تسری به سراسر آمریکاست بدل شده‌اند.
 
به نوشته این خبرگزاری آمریکایی، تعداد زیادی از معترضان دانشجویان هستند. صدها دانشجو در نیویورک روز گذشته برای نشان دادن همبستگی خود با جنبش وال‌استریت کلاس‌های خود را ترک کردند. برنامه اعتراضات در دانشگاه‌های ایالتی نیویورک در "آلبانی"، "بوفالو"، "بینهامپتون" ، "نیوپالتز" و "پرچیس" چیده شده شده بود.
 
"دانیل گینگسبری" دانشجوی 21 ساله از"نیوپالتز" در این خصوص می‌گوید که وی به دلیل نشان دادن حمایت خود از تعدادی از اساتیدش که به نظر وی به دلیل کاهش بودجه، وظایفشان سنگین‌تر شده است، کلاس خود را ترک گفته است.
 
"گینگسبری" که قصد تدریس هم دارد اضافه کرد که "وضعیت آموزش در کشور ما مضحک است و دولت به آن توجه نمی‌کند، لذا ما باید برای آن مبارزه کنیم."
 
این گزارش می‌افزاید: اتحادیه‌ها نیز  با محلق کردن اعضایشان در روز چهارشنبه به یک راهپیمایی نسبتا کوچک هزاران نفری در منهتن سعی کردند تا تظاهرات علیه وال‌استریت و نابرابری اقتصادی باشکوه شود و اعتراضات کوچکتر در سرتاسر کشور رونق پیدا کند.
 
معترضان که کت و شلوار و تی شرت بر تن داشتند با شعار اتحاد محل کار خود را ترک کردند تا به همراه سایر معترضانی که از دو روز قبل در پارک "زوکوتی" تحصن کرده بودند راهپیمایی اعتراضی بر پا کنند. بعضی از معترضین فرزندان خود را نیز آورده بودند و درحالی‌که آنها بر دوشهای خود گذاشته بودند در "براد وی" راهپیمایی می‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها