کد خبر: ۲۲۲۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
تاملی پیرامون بازی با حزب اللهی ها با تکیه بر غیرت مذهبی:
این سوال را باید از حزب اللهی ها پرسید که نظرشان در زنان با حجاب کامل مسئولین اهل فساد و یا سرمایه دارانی که با فساد رشد کرده اند چیست؟ نظرتان در مورد زنان با حجاب کاملی که در فتنه سال 88 روبروی حرم حضرت معصومه(س) در قم و در مراسم تشییع آقای منتظری بر علیه نظام رهبری شعار دادند چیست؟ آیا گناه آنان بزرگ تر است، یا دختران بدحجابی که علاقه مند به اسلام هستند اما نقص ظاهر دارند.

سرویس فرهنگی پایگاه 598 - محسن سعیدی/ چند روز گذشته شاهد خبر برگزاری تجمعی برای حمایت از حجاب و عفاف بودیم که با مخالفت فرمانداری تهران مواجه شد و سایت های هم سو و مخالف این تجمع در خبرهای خود این چنین عنوان کردند که باز هم برخی افراطی اقدام به برگزاری تجمع غیرقانونی در حمایت از حجاب کردند. این سایت ها روی چند نکته تکیه کردند که توجه به آنها مهم است:

- جریان حزب الله قانون شکن و سرخود است.

- چرا آنها حق برگزاری تجمع غیرقانونی دارند و نیروی انتظامی با آنها برخورد نمی کند ولی با ما برخورد می کند؟

- اینها هنوز به دنبال خواسته های خودشان هستند و خواسته های آنها ربطی به خواست عمومی مردم ندارد.

هر سه نکته بالا به ضرر نظام اسلامی است و باید مراقب توطئه رسانه ای دشنان داخلی و خارجی انقلاب بود، اما قصد اصلی این یادداشت، پرداختن به نکته سوم است.

چرا حزب اللهی ها را می شود با تکیه بر غیرت مذهبی اشان بازی داد؟

چرا برخی از انقلابیون در مواقعی فکر را تعطیل می کنند و کاملا احساسی تصمیم می گیرند؟ آیا حجاب و عفاف مسئله اصلی کشور است؟ چرا تاکنون رهبر معظم انقلاب هیچ توصیه و یا تاکیدی بر اقداماتی اینچنینی برای بسط حجاب در جامعه نداشته اند؟

عجیب نیست که بی حجابی به این معنایی که برخی حزب اللهی ها را اذیت می کند، مورد توجه رهبری نیست؟

چرا ما جملاتی را که رهبری در مورد زنان و دخترانی که حجاب کامل ندارند اما ایمان قلبی دارند را نشنیده می گیریم؟ آیا ما نشنیدیم که رهبری نقص در حجاب آنان را نقص ظاهر داسنتند؟

ممکن است ظاهر زننده‌ای داشته باشد؛ داشته باشد. بعضی از همینهائی که در استقبالِ امروز بودند خانمهائی بودند که در عرف معمولی به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ی به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهای این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئی هستم / آیا تو چنان که مینمائی هستی؟

رهبر معظم انقلاب، 19/7/1391

آی ما نشنیدیم که رهبری در سفر خود به قم و در دیدار با جامعه مدرسین، از رویکرد دولت دهم در مقوله حجاب دفاع کردند و عنوان کردند که باید کار فرهنگی صورت گیرد.

من اين مطلب را قبول ندارم؛ مسئولان امروز همه حجاب فقهي را قبول دارند ولي اختلاف سليقه در تاكتيك‌هاست. فرضا دختري كه حجاب كاملي ندارد اما شب قدر يا در مجلس دعاي كميل شركت و به درگاه خداوند تضرع مي‌كند و يا در راهپيمايي 22 بهمن تصوير امام را مي‌گيرد، نمي‌توان گفت كه بي‌دين است بلكه نمي‌داند حجاب اسلامي چيست كه بايد او را توجيه كرد. بايد در باب حجاب كتاب نوشت و از طرق مختلف مانند فيلم‌هاي تلويزيوني حجاب را تبيين و افراد ناآگاه را ارشاد كرد.

رهبر معظم انقلاب آبان 1389

آیا ما نشنیدیم که رهبری فرمودند تا بنده حرف از تهاجم فرهنگی می زنم به موی بلند و نوشته روی پیراهن جوانها در خیابان گیر می دهند؟

من که می‌گویم تهاجم فرهنگی، عده‌یی خیال می‌کنند مراد من این است که مثلاً پسری موهایش را تا این‌جا بلند کند. خیال می‌کنند بنده با موی بلندِ تا این‌جا مخالفم. مسأله‌ی تهاجم فرهنگی این نیست. البته بی‌بندوباری و فساد هم یکی از شاخه‌های تهاجم فرهنگی است؛ اما تهاجم فرهنگیِ بزرگتر این است که اینها در طول سالهای متمادی به مغز ایرانی و باور ایرانی تزریق کردند که تو نمی‌توانی؛ باید دنباله‌رو غرب و اروپا باشی. نمی‌گذارند خودمان را باور کنیم.


رهبر معظم انقلاب 17/4/1383

این چند جمله به عنوان نمونه نشان می دهد که ما حزب اللهی ها چقدر از نگاه رهبری فاصله داریم. در چند سالی که رهبری شعار سال را در حوزه اقتصاد انتخاب نموده اند ما چه نسبتی با شعار سال داشته ایم؟

اگر اهل برگزاری تجمع هستیم، چند تجمع در حمایت از قوه قضاییه برای برخورد با طلبکاران بزرگ بانکی برگزار کردیم؟

چند بار جلوی درب سازمان مالیاتی کشور جمع شدیم تا بخواهیم که با قدرت و صلابت بیشتری نسبت به اخذ مالیات از فراریان بزرگی که درآمدهای هنگفتی در ایران کسب می کنند اما ریالی مالیات نمی پردازند برخورد شود؟

چند بار جلوی بانک مرکزی تجمع کردیم و از رییس بانک مرکزی خواستیم تا نرخ دلار را آزاد نماید و این بزرگترین فرصت رانت خواری دولتی را از برخی آقازاده ها ومگسان دور این آقازاده های شیرین بگیرد؟

چند بار صدایمان را بر سر رییس سازمان تعزیرات بلند کردیم که آقا این شیوه بازرسی جواب نمی دهد و فقط رشوه دادن به بازرسان را نیز به تخلفات اضافه کرده است؟

چند بار در محله خودمان گرانفروش و کم فروش را تحریم کردیم و از هماهنگی اهل محل از او خرید نکردیم تا اصلاح شود یا به ورشکستگی برسد؟

به نظر شما اگر چنین تجمعاتی برگزار می شد، باز هم وقتی مردم عادی از کنار حزب اللهی های غیرتمند و پردغدغه رد می دشند، می گفتند که اینها به فکر درد مردم نیستند؟

یا برعکس به جمع حزب اللهی ها می پیوستند و فریاد می زدند که اگر حزب الله این است، ما همگی حزب اللهی هستیم. با ریش و بی ریش و با چادر و بی چادر.

این سوال را باید از حزب اللهی ها پرسید که نظرشان در زنان با حجاب کامل مسئولین اهل فساد و یا سرمایه دارانی که با فساد رشد کرده اند چیست؟ نظرتان در مورد زنان با حجاب کاملی که در فتنه سال 88 روبروی حرم حضرت معصومه(س) در قم و در مراسم تشییع آقای منتظری بر علیه نظام رهبری شعار دادند چیست؟ آیا گناه آنان بزرگ تر است، یا دختران بدحجابی که علاقه مند به اسلام هستند اما نقص ظاهر دارند و یا حتی اگر گرایش به دین هم ندارند، بر علیه نظام اسلامی اقدامی نمی کنند.

آیا حجاب اصلی ترین شاخصه اهل ایمان است؟ درست است که ظاهری ترین است اما اصلی ترین نیست. به علاوه اینکه در مقوله حجاب، ما همیشه انگشت اتهام را به سمت خانم ها می گیریم.

آیا مردان بدچشم هم به همین اندازه مورد غضب ما هستند؟

آیا مزاحمین به نوامیس و کسانی که از مشکلات مالی و خانوادگی برخی زنان سوء استفاده نموده و با پرداخت پول، آنان را در موقیعت تن فروشی قرار می دهند هم به اندازه زنان بدحجاب مورد خشم حزب اللهی ها قرار می گیرند؟

آیا علت بدحجابی فقط به خواست و اراده یک فرد بر می گردد یا مقوله ای است اجتماعی که عوامل متعددی دارد و اراده و خواست زن یا مرد بدحجاب، بخشی از علت است و بسیاری از عوامل دیگر را نیز باید دید و قضاوت کرد؟

در پایان لازم به ذکر است که جریان حزب الله که دارای غیرت دینی است همیشه مورد طمع دشمنان داخلی و خارجی بوده است. اینکه از آقای هاشمی رفسنجانی در حمایت از زنان زیبارو جملاتی منتشر شود و هم زمان نیز خبر تجمع غیرقانونی عده ای افراطی در حمایت از حجاب در جامعه پخش شود، امری عادی نیست. انگار دوباره عده ای برای پیشبرد اهداف خود به شنیده شدن واژه ها یی مانند لباس شخصی ها، افراطی ها، جریانات رادیکال، گروه فشار، انصار حزب الله و ... نیاز دارند و باید مراقب بود که در زمین بازی آنها حرکت نکنیم و زحمت رهبری را اضافه نکنیم.

تجربه نشان داده است که حزب اللهی ها علی رغم جانفشانی در راه انقلاب، در مواردی نیز بازی خورده اند و ناخواسته صدماتی به نظام موارد کرده اند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶۷
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
دزفولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۱۰
مخالفم
... باید وحدت جامعه رو در نظر بگیرند
باید اقشاری که احتمال داره سمت مخالف نظام متمایل بشن رو با بقیه ملت همراه کنن و همه هم خوب میدونن غرب چه سرمایه گذاری روی این دسته افراد کرده
همین امروز روزنامه گاردین یه مطلب مفصل رو درباره خانم هایی که عکس بی حجابشون رو توی فیسبوک میذارن نوشته بود
اگه رهبر اونطور درباره شون صحبت می کنه معنیش این چیزی که شما نوشتین نیست
مطالبه مردم کاملا به جا بود
متولیان فرهنگی باید بدونن مردم نسبت به وضعیت اسفناک فرهنگی که ثمره اش شده این بی حیایی ها بی تفاوت نیستن
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
ممنون از اینکه نظر گذاشتید.
سوال اینه که این است که چرا شدت این مطالبه در دولتهای مختلف فرق میکند؟ مردم عوض شده اند؟ ما عوض شده ایم؟ یا دولت فقط عوض شده است؟ وضعیت حجاب امسال با سال گذشته فرق چندانی کرده است؟ اما چه اتفاقی افتاده که دوباره این ماجراها با روی کار آمدن دولتی با نگاه فرهنگی متفاوت شدت بیشتری میگیرد؟
و اینکه این کار ما در عرصه فرهنگ، ربطی با اقتصاد هم دارد؟ یا ما حزب اللهی ها همیشه آن بخشها را جزء وظایف خود ندیده ایم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱۰
http://www.yalasarat.com/vdcgx397.ak9n34prra.html

داداش جون جواب رو در بیانیه با صلابت حزب الله پی بگیر یاعلی
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز
بیاینه به شدت سیاسی بود و حجاب را کلا پدیده ای سیاسی تحلیل کرده بود. و البته با لحنی بد که گویی جمهوری اسلامی و دولتهای آن همگی برای مبارزه با اسلام شکل گرفته بوده اند؟ با این اوصاف چگونه ما حزب اللهی ها با رهبری می توانیم همراهی کنیم و مسیر طی شده در انقلاب را رو به پیش و موفقیت آمیز بدانیم؟ این بیانیه شاهدی بود بر اینکه ما چقدر با رهبری فاصله داریم!
موحد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۸
اگه عدالت رسانه ای را قبول دارید در بیانیه انصارحزب الله پاسخ این ابهامات داده شده لطفا درج کنید تا مخاطبان پاسخ این اما و اگرها را ببینند و استدلال حزب اللهی ها را برای پیگیری این مطالبه
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
انتشار این بیانیه البته اعتقد بخشی از حزب اللهی هاست و نمی توان آن را به همه تعمیم داد. اما به نظر می رسد با عصبانیت نوشته شده است و تا حدودی از انصاف و تقوا و عقلانیت متناسب با انقلاب اسلامی فاصله گرفته است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بی قانونی بی قانونیه از هر طرفی که باشه ! امروز مشکل حجاب با تجمع حل نمیشه امروز باید منطقی و علمی به جلو حرکت کرد از امام جامعه جلو نزنیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
گزارش شما و پاسخ هاتون به کامنت های دیگه سیاسیه که روی بی حجابها برای خلق حماسه سیاسی در موقع مقتضی حساب باز کردین - بیانیه انصار رو خوندم پاسخی جامع به مغلطه گری امثال شماست -
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۷
قسمتی از بیانیه انصارحزب الله:جناح اين طرفي برپايي چنين تجمعي را توطئه باند هاشمي ارزيابي کرد (خداوکيلي آن تحليلگري که برپايي اين تجمع را به باند هاشمي نسبت داده را بايد به عنوان فيلمنامه نويس براي فيلم‌هاي تخيلي به هاليوود معرفي کرد! چون اين وصله با صد من سیريش هم به باند هاشمي نمي‌چسبد!) و جناح حاکم هم برگزاري اين تجمع را غيرقانوني و باهدف ايجاد مشکل براي دولت عنوان نمود و گناه آن را به گردن احمدي‌نِژادي‌ها انداخت!!

تجمعي چندهزارنفري با هدف نهي از منکر چنان سياست‌بازان را به وحشت انداخت که همگي تمام قد براي مقابله با آن بسيج شدند!(که اگر اين اتحاد با هدف مقابله با منکرات و فساد و فحشا ميان سياست‌بازان برقرار مي‌شد ديگر نشاني از فساد و بي‌حجابي در مملکت باقي نمي‌ماند!)
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اولا در متن بنده گفته نشده است که این توطئه مربوط به شخص خاصی است و فقط به برخی اتفاقاتی که همزمان با این تجمع رخ داد اشاره شده است.
ثانیا شما نیز شاهدی بر مدعای مورد اشاره بنده آورده اید. یکی تحریک می کند و دیگری مجوز نمی دهد تا شما هم افراطی جلوه کنید و هم قانون شکن.فتامل!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۸
این طرز تفکر امروزتون را قبول دارم. مردم باید به روحانیت و حزب اللهی ها به عنوان پشت و پناه خود در سختی ها فکر کنند. کما اینکه در طول تاریخ چنین بوده؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز
تمام حرف همین است. حزب اللهی با رهبری روحانیت، پناه و مدافع و حامی مردم بوده اند و نه در برابر آنها و نباید بازی خورد تا برخی حزب الله را این چنین جلوه دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۳
اي گفتي برادر به بعضي از همين چادريها توايام انتخابات مي گفتيم جليلي ، ناسزا به ما مي گفتن حالا پي اين كارها هستند
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
در برخی مواقع این تقسیم بندی ها به هم خورده است. یکی از بارزترین آنها فتنه 88 بود و همین انتخابات اخیر. و این اتفاق خوبی است و باعث رشد جامعه ما می شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۶
آخيش يه حرف حساب.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱۶
واقعا از کوته نظری و سطحی نگری شما تعجب کردم و تاسف خوردم - شما مباحث ایجابی حضرت آقا رو با عملکرد انقلابی حزب اللهی ها قیاس کردی و گفتی که چقدر فاصله دارن- همه درد این حزب اللهی ها سر انفعال قوه قهریه است - یک سری به صفحه آزادی های یواشکی زنان در ایران بزنید تا بفهمید چقدر جای کار سلبی و اجرای قانون خالیه و از انفعال پلیس و قوه قضائیه چطور دشمن داره استفاده می کنه- تازه این نمونه کوچیک از چیزیه که جریان داره - یک سر به سایت پوش ما که تحت قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنه بزنید تا ببیند دارن چی رو ترویج می کنن سایتی که 2 بار توسط پلیس فتا فیلتر شد و دفتر فروشش 2 بار پلمپ شد اما به یک روز هم نکشید! آره برادر بی تقوا - تقوا پیشه کن - کلاهتو بالاتر بزار - خوب نیست آدم با فیگور بچه حزب اللهی ها او ن هار تخطئه کنه - یه سر به سایتهای وی او ای و بی بی سی و رادیو فردا بزن همین حرف شما رو بلغور می کنن. - 35 ساله امثال شما گفتن مسئله اصلی کشور حجاب نیست - فکر کنم تو و امثال تو روشن دل باشین- خیابونها شده فاحشه خونه - زنها آلت تناسلیشون رو انداختن بیرون - اون هم تو مملکتی که 300 هزار شهید دادیم این چیزها نباشه - بعد یکی مثل شما می آد می گه حجاب مسئله اصلی کشور نیست
آخه نادان یک بار بندم وصیت نامه امام رو بخون تا تجمع میدان فاطمی رو با تجمع جلوی اداره مالیات مقایسه نکنی
خدا لعنتتون کنه -
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه نظر گذاشتید. اتفاقا نقل قول از رهبری در جلسه جامعه مدرسین مربوط به مسئله گشت ارشاد است.
لحن صحبت شما در مورد زنان این مملکت درست نیست و همینها نشون میده ما چقدر از رهبری فاصله داریم. بخشی از همین ها که شما ... خطاب میکنی در حماسه سیاسی سال گذشته که مورد تشکر رهبری قرار گرفت حضور داشتند!
کجا گفته شده که حجاب مهم نیست. قطعا مشول عذاب الهی خواهد بود کسی که ذره ای در ضرورت حجاب کامل شک کند. اما مسئله این است که با بدحجابی چگونه رفتار کنیم تا بهتر بشود نه بدتر.
به نظر شما همه مسئله حجاب به اراده افراد بستگی دارد و چندین و چند عامل دست به دست هم می دهد که حجاب در جامعه بدتر و بهتر بشود؟
یکی از آن عوامل قطعا اقتصاد و زندگی مردم است که ما نسبت به آن کم توجهیم. عدالت عامل مهم بعدی است. احساس پیشرفت در کشور عامل بعدی است. وقتی ما احساس حقارت نسبت به فرهنگمان نکنیم، قطعا به سنت الهی اسلامی انقلابی و ایرانی اما یعنی حجاب، خود به خود توجه بیشتری خواهیم داشت.
ممنون از اینکه نادان خطاب کردید. باعث شد وصیت نامه را دوباره بخوانم.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه انسان وارسته و با تقوایی و چقد دقیق 12 مصداقی که در قران کریم برای لعنت شخصی آورده شده را رعایت کرده اند. خدایا این اولیاالله را به بشناسان تا بتوانیم کسب فیض نماییم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
عجب ادم بی شخصیتی هستی ناشناس حالم به هم خورد از این نگاه و ادبیات سخیف.
حیف از نام امام عزیز که تو بی شعور ازش یاد کردی
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۴
باسلام وتشکر از برادر گرامی جناب آقای سعیدی ؛نظرم را در قالب سؤال بیان میکنم ؛آیا در برابر ناهنجاری و فساد وبی بند وباری باید کاری کرد یا نه؟نباید اعتراضی کرد؟آیا ناهنجاریهای اخلاقی موجودو پوششهای زننذه ونامناسب مشمول امر به معروف میشوندیانه؟آیا این پوششهای نامناسب منشا خیلی از ناهنجاریهای اخلاقی هست یانه؟باتشکر
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
ممنون از اینکه نظر گذاشتید و ممنون ازاینکه محترمانه از بنده سوال کردید.
این مسئله باید در یادداشتی دیگری پرداخته شود. قطعا باید اعتراض کرد ولی اعتراض شرط دارد و شیوه آن هم همیشه با خشونت همراه نیست.
قطعا بدحجابی در جامعه ما آذار دهنده است اما به این توجه کنید که ما نمی توانیم مردم را با زور با حجاب کنیم. همانطور که رضاشاه نتوانست با زور بی حجاب کند.
حجاب پدیده پیچیده ای است که باید آن را ساده و سطحی تحلیل نکرد.
ان شاء الله در یادداشت دوم به این سوالات شما دوست عزیز خواهیم پرداخت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
تو چی داری غوطه می خوری 598 خدا نجاتت بده
باعث و بانی وضع فعلی امثال شما هستید - امان از بدفهم و کج فهم و نفهم - امان از قلم و تریبون خائن - خیر نمی روسونی شر به پا نکن - حزب اللهی ها اول باید بیان دفتر شماها رو با خاک یکسان کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای سعیدی لحن شما هم نشون می ده چقدر از مرحله پرتی برادر - امیدوارم خدا عنایتی بهت بکنه - بدجوری تو نقش فرو رفتی
علی از تنکابن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۷
رئیس اداره ارشاد گلپایگان به خاطر دعوت از سعید جلیلی در آستانه برکناری قرار گرفت


http://jalili-saeid.blogfa.com/
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
خب بی حجاب فرق داره
بعدم رهبری فرمود ناینها نه غیره
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بله نکته مهمی فرمودید. اما از کجا تشخیص میدیم این بی حجابها اونایی نیستن که رهبری فرمودن؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۱۲
مرده شور تحلیلت رو ببرن. اقا فرمودن نهی از منکر لسانی وظیفه همه اس. شما چه غلطی برای حمایت از اونایی که میگی کردی.اه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
....... ادبت رو ...... . نه از اون ادبت نه از اقا فرمودنت . همه به ظاهر حزب اللهی ها مثل توان؟؟؟!!!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
الحمد لله والمنه ترا به خدا بیشتر در مورد اخوت و برادری بنویسید. امر به معروف کنیم درست شعاعر را رعایت کنیم درست. مسلمان مترقی حزب الهی باشیم درست. ولی باید سعه صدر داشت باید در تمام موارد با محبت و دلسوزی و احترام اگر برخوردی هم صورت می گیرد باشد. ترابه خدا از این دعوا ها نزارید راه بیاندازند . بیایند شهرها را خصوصا تهران را دو قطبی کننده بالا شهر و پایین شهر مستکبر و مستضعف نمیدانم چه و چه ... نباید بگذاریم بینمان دیوار بکشند و با حذب و گروه و طایفه جدایمان کنند. کسی نمی گوید منفعل یا مجیز گوی کسی باشیم چشم برروی همه چیز ببندیم ولی ترا به خدا بگویید اگر الفتی که خدا به پیامبر گفتند که به امت تو داده ام اگر باشد حرف نصیحت برادری تاثیر گزارتر نیست . هر روز شیاطین موجبات دیوار کشی هایی را فراهم می آورند مواضب باشیم. تفرفه در بین مردم خیلی خطرناک تر از تفرقه مسئول و حزب است همه آنها را هم برای همین می خواهند و وقتی محقق شد دیوار ها ایجد بلند می شوند. چرا باید از دیدن هم هر چند اگر خطاکار باشیم متنفر و غضبناک باشیم بگذارید غضبمان مثل مولا علی ع برای خدا باشد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
آفرین مسعود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بشین غزبیت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
nyesanh amr be marof v nahy az monkar ra framosh kardh vs shoar hay mohtramanh alyhh bad hjabi ra ba arajef rafsanjani yeki danesth
پاسخ
رحیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
با سلام ... این مطلب شما قابل تامل است و قطعا باید مورد توجه قرار گیرد اما همه ماجرا از این قرار نیست. بنده شخصا وقتی خبر تجمع آمد به این موضوع توجه داشتم که حتما مجوز قانونی داشته باشد. تقصیر ما چیست که سایت ها بعد از انتشار خبر لغو تجمع آن را تکذیب کردند و گفتند که تجمع قانونی است و برقرار است؟! ... در ضمن، تجمع بچه های حزب الله به جهت وضعیت رقت آور حجاب و عفاف را نمی توان با گزینش یک بعد از ماجرا که شما به آن اشاره کرده اید مصادره کرد. این مغالطه کنه و وجه است. اینکه برخی بد حجاب ها ذاتا متعهد به آرمان های انقلاب هستند دلیل نمی شود که وضعیت اسف بار بی حجابی را فریاد نزنیم. بهتر است این ماجرا بطور جامعتری نگریسته شود تا آنچه ضعف ما محسوب می شود آشکار گردد ... ان شاء الله موید باشید
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
ممنون از نظر محترمانه ای که نوشتید.
همه حرف بنده هم این است که جامعتر ببینیم. بیشتر متن بنده هم در قابل سوال مطرح شده است یعنی باید دقت بیشتری داشته باشیم.
farid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۴
جالب بود من موافقم. این ما مردم هستیم که کوتاهی می کنیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
آخوند که روشنفکرنما می شه سعیدی
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
سلام و خسته نباشید
از سایت شما درج اینچنین مقاله ء سطحی بعید بود!!!
جناب سعیدی گرامی.
تمام مشکلاتی که شما گفتین وجود داره.اما هیچکدومش دلیل نمیشه ما یک کار مثبت رو زیر سئوال ببریم.
بله خانمهای چادری حتی بی دین هم وجود دارن.اما این دلیل نمیشه ما از خانمها بخوایم که اولویت حجابشون رو تغییر بدن.
هیچکس،تاکید میکنم هیچکس ادعا نداره حجاب کافیه.تمام ادعای این بچه ها اینکه حجاب لازمه و باید مسئولین برای احقاقش کمر همت ببندند،هم با قدرت فرهنگی و هم با قدرت پلیسی،هر دو اینها با هم.
اینکه شما بیایین و عار چند زن محجبه بر علیه نظام و یا زنان با حجاب فتنه گران رو دست اویزی قرار بدین برای کوبیدن حرکت غیرت مندانه عده ای بچه حزب الهی،به هیچ وجه نه انصاف رو رعایت کردین و نه منطق رو.
دلیل نمیشه به خاطر اینکه یک عده خانم با حجاب فتنه گر هستن یا ....ما حکم خدا رو توی جامعه پیاده نکنیم و بهش امر نکنیم.
کجای سخن رهبری گفته شده شما امر به معروف نکنید؟!!!!!این تظاهرات مصداق بارز امر به معروف بود.که هم مخاطبش مسئولین بودن و هم عده ای بد حجاب.
بله باید تو زمینه های دیگه ای که شما اسم بردین هم بچه حزب الهی ها فعالیت داشته باشند،انا کدوم منطق این حرف رو قبول میکنه که چون تو اون زمینه ها فعالیت نیست،پس تو این زمینه هم نباید باشه!!!!!
شما به جای اینکه این حرکت رو بکوبید سعی کنید در کنار این حرکت اون حرکتها رو هم ترویج کنید.نه اینکه با بی منطقیه محض بگید چون در مسائل اقتصادی و دزدیهای کلان و یا زنان بد حجاب فتنه گر کاری صورت ندادیم،پس این نوع تظاهرات ها محکوم هست!!!!!!
در مورد مجوز هم باید بگم،کوتاهی و یا شاید غرض ورزی وزارت کشور باعث این مسئله شد.
چون این تظاهرات هیچ حرت ساختار شکنانه ای نداشت.چرا مجوز ندادن؟!!!!!!به نظر من دقیقا پشت این مجوز ندادن مسائلی خوابیده که شما به عنوان ی. سایت خبری خیلی بهتر میتونید این مسائل رو برای مردم روشن کنید.
به نظر میرسه عده ای در وزارت کشور دنبال این هستن که اینچنین فضایی رو به وجود بیارن تا حتی دوستانی مثل شما بچه های با غیرت این مملکت رو بکوبید!!!!!!
از نظر شما حتی خلیلی ها هم نباید در اینطور مسائل دخالت کنن!!!!!!!!!
به امید درج
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
598 خیلی زیبا گفتی اگر اینگونه باشد همه حزب اللهی می شویم ولی الان با این شرایط هرگز
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز
منظور بنده اصلا این مواردی که شما فرمودید نبوده است. کسی در ضرورت حجاب شک ندارد. کسی در اینکه چادر حجاب برتر است شک ندارد. مسئله چیز دیگری است. اولا خوب حرف همدیگر را درک کنیم بعد نقد کنیم.
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۴
سلام
احسنت عالی بود
من یاد سخنان دکتر احمدی نژاد افتادم که بی حجابی را در یک تقسیم بندی صحیح به چهار گروه تقسیم کردند و از لزوم کار فرهنگی صحیح برای بی ججابی های جاهلانه و کم کار های فرهنگی مراکز فرهنگی سخن گفتند لکن توسط عده ای ضد دین و توسط عده ای دیگر لیبرال فرهنگی معرفی شدند
واین است نمونه ای از نزدیکی فکری که رهبری عزیز فرمودند با دکتر احمدی نژاد دارند
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
در مورد این که آیا اقدامات آقای احمدی نژاد را ضد دین و ... بوده است یا نه محکمات واضحی وجود دارد که این مثال را هم در سایه انها می توان به قضاوت نشست.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۴
حرف جالب و منطقی بود. حزب الله بار ها بازی خورده بخصوص در قضیه دست ساخته اصلاح طلبان به نام جریان انحرافی که دیدید الان همون ها دوباره با این ترفند به قدرت رسیدند. امیدوارم روزی برسه که حزب الله فقط جلوی دماغش رو نبینه تا کلاه سرش نره
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
این خوب نیست که یکدیگر را سرزنش کنیم و از آب گل آلود ماهی بگیریم. هر چند معتقدم جریان انحرافی هم امری ساختگی بود اما با توهین به یکدیگر نمی توانیم همراه رهبری باشیم. جلوی دماغ و اینا مومنانه نیست برادر
طلبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
توجه كنيد حضرت اقا نظر اقاي هاشمي را تاييد نمي كنند( البته بی‌بندوباری و فساد هم یکی از شاخه‌های تهاجم فرهنگی است)
بايد با هردو مورد برخورد مناسب شود نه اينكه بگوييم اينها را ول كنيم انها را بگيريم سرنوشت اندلس را فراموش نكنيم هردو مورد دل امام زمان را به درد اورده است !
پاسخ
سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
بله درست می فرمایید
بحث از رها کردن نیست اصلا
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
جناب سعید
اما این نوع بحثها "رها کردن" را بیشتر نتیجه می دهد.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۴
ناامیدم کردی ۵۹۸
پاسخ
له لهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۳
من تمام نظرات بالا رو خوندم و نظر خودم رو توی دو نکته میگم:
اول اینکه ناراحت میشم از این که می بینم دوستان ما نیت خوبی دارند و میخوان دیدگاهشونو بگن اما از ادبیات زشتی استفاده می کنن. مرده شورتو ببره و ... واقعا در شان آدمای مذهبی نیست، اونم خطاب به کسای که دغدغۀ مشترکی دارن... هر کسی نظر خودشو میگه و بقیه هم میتونن نقد کنن اما نقد کردن حتما نباید با یه لحن زننده باشه ... میشه گفت شما داری اشتباه میکنی به این دلایل ... یا من نظرم اینه به این دلایل...
دوم این که این تحلیل تا حدی درسته از این لحاظ که امت حزب الله اگه میخوان نهی از منکر کنند باید همه منکرات رو در نظر بگیرن...واقعا چقدر در مورد فساد اقتصادی تجمع راه می اندازیم؟ اصلا چقدر در مورد سخت گیری ها در مورد ازدواج که تو همین افراد مذهبی وجود داره حساس هستیم؟ و خیلی از منکرات دیگه ای که بین خود به اصلاح مذهبی ها وجود داره.....
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۴
عالی بود 598
همین مسیر رو ادامه بده
زنده باد آیت الله خامنه ای
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۲
از دلایل این ناراحتی دوستان حزب اللهی که به حق است، به نویسنده محترم
اینه که آقای محسن سعیدی با یدک کشیدن عنوان یک حزب اللهی و در یک سایت حزب اللهی؛ با تحلیلی به شدت ضعیف و کوته بینان ، فهم نادرست خودش رو از دین مترقی اسلام که ریشه در صدها سال قبل داره نه 30 سال اخیر، با آسمون ریسمون بافتن به جامعه حزب اللهی که بدور از سیاسی بازی هاست نسبت داده و این بشدت دردآوره ....
اینجا مجالش نیست اما تک تک جملات جناب محسن سعیدی از طرف سایت 598 ، پاسخهای مستدل، منطقی و مطابق با احکام خدای متعال و اهل بیت(سلام الله علیهم اجمعین) داره.
این نوع تحلیل های سطحی و غیرمنصفانه در این برهه مهم، مانند دوستی خاله خرسه عمل میکنه.
و این نکته بسیار بسیار مهم:
چرا کسی تا حالا این سوال رو مطرح نکرده که چرا علی رغم تلاش متولیان آن تجمع اون هم برای یک امر مهم، وزارت کشور مجوز یک تجمع آرام رو نداد... چرا نمیمیگیم، چرا مجوز ندادن و فقط میگیم مجوز نداشتن...
بگذریم.... واقعا آخر الزمانه
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۳
بسیار جالب بود
پاسخ
ناشناس
SPAIN
۲۳:۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۳
خيلى ممنون . سه پاراگرافى كه به رنگ ابى از سخنان رهبرى قرار داديد بسيار جالب بود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۲
ای کاش باهمین منطقی که جواب نظرات را دادی متن رو می نوشتید قطعا متفاوت از نوشته بالا می بود و کمی انقلابی تر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
http://www.yalasarat.com/vdcaiana.49nmy15kk4.html
چ
پاسخ
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۲
تو رو خدا استدلال رو داشته باشین: "حجاب و موی خانم ها چندان مهم نیست!چرا ؟ چون رهبری مطلبی در این زمینه نمیگن!!! خوب مرد حسابی آخه تو شأن رهبر هست بیاد از موی زن ها اسم ببره یا از مانتوی خانم ها؟ خوب وقتی میگه ناتوی فرهنگی،شبیخون فرهنگی منظورش چیه؟ بارزترین مصداقش چیه؟ مگه بسیاری از بزرگان ما و از جمله آقای مطهری یک کتاب رو به پوشش اختصاص ندادن؟
بله که حجاب مهمتره چون فرهنگ مهمتره.اینی که میگی چرا برای مسایل مهم دیگه تجمع نمیکنیم اولا ایطور نیس که کاری نکرده باشیم و اتفاقا تجمع هم شده مثل تجمع دانشجویان برای ماجرای اموال دانشگاه آزاد جلوی مجلس یا طلبه سیرجانی که خفش کردند.اما اینکه کمتر تجمع می کنیم به خاطر اینکه حزب اللهی ها اساسا در هیچ زمینه ای بهشون اجازه اعتراض و آرمان خواهی داده نمیشه.آقایان وقتی به سیاه لشکری نیاز دارند رو حزب اللهی ها حساب باز می کنند مثل انتخابات(البته چند سالیه که بیشتر پسران و دختران سوسول شده اند نور چشمی صدا و سیما و انتخابات. یعنی حزب اللهی ها شرکت می کنند و این لاقید و بندها به عنوان قهرمان ملی معرفی می شوند) اما وقتی این حزب اللهی ها میایند که به حکم اسلام و به روش ابوذر و عمار تکلیف شرعی خودشون رو و امربه معروف مسئولان را انجام دهند،جاهلانی مثل این نویسنده می آیند و همراستا با رسانه های معاند داخلی و خارجی آن ها را به خودسری و تندروی متهم می کنند.خوب این حزب اللهی در این جو سنگین دیگر جرئت اعتراض و تجمع ندارد که حالا برای فساد اقتصادی تجمع کند یا برای حجاب.خوب معلوم است اگر هم میخواهیم با هزار دردسر و فشار و تهمت اعتراضی بکنیم می رویم سراغ مسئله ای که در اولویت است یعنی چیزی که هم مهمتر است و هم بی صاحب تر!
اگر عرضه داری یقه اون گردن کلفت های مفتخوری که الکی مجوز تجمع نمیدن رو بگیر! وقتی تونستی اونا رو راه بندازی بیا بگو چرا برای فساد اقتصادی تجمع نمیکنین.
ضمنا من یه هشداری بدم در خصوص فتنه ای بزرگ و اینکه بیایم فقط منافع سیاسی نظام رو لحاظ کنیم و تمام. به اینکه چون این دختر و پسرا تو انتخابات شرکت میکنن خوبه .حالا مهم نیست اصن بی حجاب و عریانم باشن!!! اینا یعنی اسلام رو برای منافع سیاسی ذبح کردن ،یعنی همون کاری که ....
آقای نویسنده اگه حسن نیت داری خوب بیا حزب اللهی رو تشویق کن دفعه بعدی روبه روی قوه قضاییه تجمع کنن برای مقابله فساد اقتصادی.دیگه چرا اصل کار اونارو زیر سوال میزنی.اصلن تو خودت کی هستی که اینجوری از بالا به حزب اللهی ها سرکوفت می زنی؟
نکنید این کارها را. این مملکت هر چه دارد از زحمات همین حزب اللهی هاست وگرنه اون سوسول هایی که ادعا می کنیم دلشون پاکه و عاشق نظامند اگه اتفاقی بیفته حاضر نیستند کم ترین هزینه ای برای نظام بکنن.
پاسخ
محمدحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۲
بنده با نظر آقای سعیدی موافقم.
مشکل ما برخورد سطحی با مقوله هایی مثل حجاب یا امر به معروف است.
دقت کنید:
اگر ما نسبت به اسلام نومن به بعض و نکفر به بعض باشیم در عمل نسبت به آن بخش اسلام که به آن عمل می کنیم هم زدگی ایجاد خواهیم کرد.
مدت هاست دارم فریاد می زنم که حجاب مسئله ساده و سطحی نیست.
ضمن مرزبندی با اصلاح طلب هایی که از این جمله توقف را مراد می کنند و کلا بحث حجاب را کنار می گذارند باید عرض کنم ما خیلی کار در پیش داریم.
نفس اعتراض و مطالبه مهم و درست است اما در مجرا و مسیرش.
حالا
حالا
حالا
لطفا بعد از این تجمع به فکر "طرح" و "ایده" باشیم.
صادقانه و دلسوزانه بگوییم : "چه باید کرد"
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۵۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
مشکا ما این است به بهانه کار سخت بودن هی کاری انجام نمی دهیم هیچ اگر دیگران هم کاری انجام می دهند همه تلاشمان را برای نشاندن انها انجام می دهیم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
مشکل ما افراد بی حجاب نیستند بلکه مسئولین مروج بی حجابی مشکل سازند.
پاسخ
محمدسجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
آقای 598این حرفها از شما بعیداست .بنده شما هرا برای فهم دقیق مسئله مهم حجاب ارجاع می دهم به کتاب شهید مطهری همچنین کجا ی فرمایشات رهبری مطالب وخیالات شماراتوجیح می کند توضیح دهید
پاسخ
سلام بر آقای سعیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
سلام
دقیقا حرفت را متوجه شدم واقعا به نکات بسیار قابل توجه و صحیحی اشاره کردی فقط در برخی از جملات میتوانستی کمی سلیقه بیشتری به خرج دهی مثل :

چرا حزب اللهی ها را می شود با تکیه بر غیرت مذهبی اشان بازی داد؟

چرا برخی از انقلابیون در مواقعی فکر را تعطیل می کنند و کاملا احساسی تصمیم می گیرند؟ آیا حجاب و عفاف مسئله اصلی کشور است؟ چرا تاکنون رهبر معظم انقلاب هیچ توصیه و یا تاکیدی بر اقداماتی اینچنینی برای بسط حجاب در جامعه نداشته اند؟

عجیب نیست که بی حجابی به این معنایی که برخی حزب اللهی ها را اذیت می کند، مورد توجه رهبری نیست؟

این مطلب را همه نوع مخاطب میخوانند.اول از همه باید انحصار کلمه حزب اللهی را از برخی جدا کنیم.حزب خدا میتواند هر فردی باشد اما عده ای آن را خواستند مصادره کنند و این حرف که چرا حزب اللهی را میتوان بازی داد و...خیلی هنرمندانه نیست.
جمله "برخی حزب اللهی هایی که دلسوز هستند اما بهتر است با نگاهی به سخنان رهبری خط و مشی ایشان را مرور کنند تا مبادا خدای نکرده در زمین دشمن بازی کرده باشند" به نظرم بهتر بود.
در کل در برخی عبارات خواننده را مجبور میکنید که مثل شما فکر کند این اجبار ناخود آگاه از اعتبار سخنتان کم میکند.
اما در برخی از عبارات مثل همراه شدن مردم در تجمع علیه مفسدان اقتصادی مخاطب ناخودآگاه با شما همراه میشود نه به اجبار کلمات شما.

انشاالله تمام سخنان رهبری مورد توجه ولایت مداران قرار گیرد

راستی آقای سعیدی شما وبلاگ نداری؟
اگر داری آدرسش را بده اگر نداری حتما یک وبلاگ بزن

یا علی مدد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
۰
۲
وقتي جلو بازيگران بد حجاب گرفته نميشه چه انتظاري از مردم عادي است
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
در همه مسائل از جمله حجاب باید مساله را همه جانبه بررسی کرد....
بنا به قول حضرت پیامبر صلوات الله علیه وآله، بالا رفتن سن ازدواج مهمترین علت رواج بسیاری ناراستی هاست...
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
آقای سعیدی کاملا حرفتون منطقی هست
ولی برخی از مطلب شما اشتباه برداشت میکنند و فکر می کنند که نظر شما اینه که ما به کل سکوت اختیار کنیم و هرچه پیش آمد دم نزنیم
در حالیکه منظورتان این است که باید برای ابراز هرگونه اعتراضی از راه صحیحش وارد بشیم تا بهانه دست دشمنان داخل و خارج ندیم و از همه مهم تر اینکه چرا حزب اللهی ها فقط موقع مباحثی چون حجاب غیرتی میشن و اعتراض میکنن چرا موقعی که فسادهای اقتصادی و ... رو میبینند خونشون به جوش نمیاد

کاملا با شما موافقم آقای سعیدی
پاسخ
رهپويان ولايت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
۰
۱
نبايد صحبت هاي آقا رو برش بزنيم.تذكر لساني هم يكي از فرمايشات آقا هست.سازو كارهاي فرهنگي رو بايد ارتقا بديم وبراي امر به معرو ف ونهي از منكر هم بايد نقش ايجابي داشت هم سلبي.
پاسخ
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
دکتر محمود احمدی نژاد آن انسان بلند اندیش می فرمود : باید یک چیزی در جامعه منکر معرفی شود که بتوان نهی از آن منکر شود وقتی که صدا وسیما و سینما و موسسات و ... بدحجابی را معروف کرده اند چگونه شما می روی در خیابان تا انرام نکر معرفی کین
پاسخ
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
در ثانی امام خامنه ای هم فرمودند مصادیق منکرات سیاسی فوق العاده از یک مشت موی سر بدتر است
وقتی دارند سازش را تئوریزه می کنند و هسته ای و کرامتمون رو برباد می دهند می خواهند ما رو با اون دختکر بد حجاب که شاید هم نظر ماه م باشه به جنگ بیاندازند تا حکومت کنند .
درود بر دکتر محمود احمدی نزاد که ایناه را فهمید ولی خیلی ها نمی فهمند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
خدا لعنت کند همه کسانی که مذهب راهمواره فدای اهداف سیاسی خود میکنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها