کد خبر: ۲۲۲۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی بارسلونا معتقد است شاگردانش با حمایت هواداران می‌توانند قهرمان لالیگا شوند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس، جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل الچه از هواداران خواست برای دیدار حساس هفته آینده این تیم مقابل اتلتیکو مادرید از آبی‌اناری‌ها حمایت کنند. وی با بیان اینکه تساوی نتیجه بدی نیست، اظهار داشت: با توجه به نتایج سایر تیم‌ها، از این نتیجه راضی هستیم. این نتیجه‌ای نبود که ما به دنبالش بودیم. قبل از مسابقه فکر نمی‌کردیم تساوی کافی باشد اما نتایج دیگر شانس ما را زنده نگه داشت.

وی ادامه داد: وقتی شوت اینیستا گل نشد، حس عجیبی به ما دست داد. وقتی از ابتدای مسابقه فرصت‌هایمان را از دست دادیم گاهی صبرمان به ناامیدی تبدیل می‌شد. نمی‌دانستیم اگر خیلی ریسک می‌کردیم یا توپ‌های آنها گل می‌شد از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم یا نه. نمی‌دانم چه کمبودی داشتیم اما تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام دادیم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: راستش را بگویم من کسی نیستم که بخواهم به هواداران پیغامی بدهم. آنهایی که درون تیم هستند تلاش می‌کنند تا هواداران را راضی کنند اما ما به حمایت هواداران نیاز داریم. فصلی کم فروغ داشتیم، با حمایت هواداران می‌توانیم قهرمان شویم.

وی اضافه کرد: همه ما به خصوص در نیمه دوم منتظر شنیدن خبر نتایج سایر تیم‌ها بودیم. باز کردن دروازه حریف برای ما بسیار سخت شده بود. وقتی پیکه گفت که بازی اتلتیکو تمام شده خیال همه راحت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها