کد خبر: ۲۲۲۴۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
‌هافبک دفاعی تیم ملی گفت: «قطعا فصل بعد در جایی بازی می‌کنم که از نظر مالی برایم بهتر باشد. ممکن است این پیشنهاد از خارج از ایران باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، آندرانیک تیموریان کمی درباره شایعات این روزهای حضورش در قطر یا تمدید قراردادش با استقلال حرف می‌زند. او می‌گوید هنوز هیچ پیشنهادی ندارد.

 

* آندو در استقلال می‌مانی؟

- هنوز هیچ پیشنهادی از استقلال به من نشده است.

 

* ولی استقلالی‌ها تو را می‌خواهند، شاید رقمت بالاست هنوز سراغت نیامده‌اند.

- (خنده) من یک نکته بگویم که خیلی‌ها نمی‌دانند. در نیم‌فصل با الاهلی به توافق رسیدم؛ حتی به این کشور رفتم تا قراردادم را امضا کنم. از بعضی رفتارها ناراحت بودم. باشگاه الاهلی به من پول بسیار زیادی می‌داد، خیلی بیشتر از چیزی که استقلال به من این فصل داد؛ یعنی پولی که من برای نیم‌فصل دوم از الاهلی می‌گرفتم خیلی بیشتر از قراردادی بود که با استقلال بسته بودم. آن‌ها قصد داشتند با من قرارداد 1.5 سال امضا کنند. شرایط این باشگاه خیلی خوب بود و نزدیک به 6 میلیارد تومان به من می‌داد. منتهی اتفاقاتی افتاد که نشد با الاهلی قرارداد ببندم.

 

* الان پیشنهادی نداری؟

- هیچ پیشنهادی. یک تماس هم نگرفته‌اند.

 

* ولی گفته می‌شود از قطر پیشنهاد داری.

- اصلا حرفش نیست. الان قطری‌ها هم برای گرفتن بازیکن محدودیت دارند. قانون حضور 3 بازیکن خارجی در تیم‌هایشان باعث شده تا زیاد دنبال ایرانی‌ها نباشند.

 

* تو چه هدفی داری؟ در فوتبال ایران بمانی یا بروی؟

- اصلا نمی‌توانم در این‌باره حرف بزنم. قطعا فصل بعد در جایی بازی می‌کنم که از نظر مالی برایم بهتر باشد. ممکن است این پیشنهاد از خارج از ایران باشد ولی فعلا زمان فکر کردن به آینده نیست. می‌خواهم با تمرکز به جام‌جهانی بروم.

 

* از تیم ملی حرف بزنیم، اردوی شما روز گذشته شروع شد.

- بله. 2، 3 روزی تهران هستیم و بعد به اتریش می‌رویم. اردوی آفریقا خیلی خوب بود ولی از نظر بدنی روزهای سختی را سپری کردیم. من از خودم زیاد راضی نبودم ولی امیدوارم بتوانم در اردوهای بعدی بهتر باشم. بعد از یک فصل خسته‌کننده، طبیعی بود که این بدنسازی کمی ما را خسته کند ولی حالا خوب استراحت کرده‌ایم و آماده هستیم.

 

* پیام صادقیان از این‌که از تیم ملی خط خورده، خیلی ناراحت است.

- من که نمی‌توانم در این‌باره حرف بزنم. کادر فنی تصمیم‌گیرنده است.

 

* دومین جام‌جهانی عمرت را تجربه می‌کنی، آیا بعد از آن هدف دیگری داری؟

- حضور در جام‌جهانی برای هر بازیکنی افتخار است و این افتخار قبلا نصیب من شده. هنوز به جام‌جهانی دوم نرفته‌ام. بگذارید ببینیم تا آن زمان وضعیت چطور است، شاید اصلا من را نخواستند ولی ما بعد از جام‌جهانی، جام ملت‌ها را در پیش داریم. امیدواریم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم در آنجا موفق باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها