کد خبر: ۲۲۲۴۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با از دست رفتن جام جهانی برای هافبک سپاهان او جدی تر از قبل به پرسپولیس فکر می کند و احتمال پیوستنش به سرخپوشان هم افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، امید ابراهیمی به واسطه رابطه خوبی که با رحیمی در زمان مدیریت در سپاهان داشته، به احتمال زیاد یکی از نخستین گزینه های پرسپولیسی ها برای فصل آینده خواهد بود. این خبر اما از وقتی جدی تر شده که بعد از اعلام لیست کی روش برای اردوی اتریش خبری از نام ابراهیمی نبود.

 

او که به دلیل همزمانی اردوی افریقای جنوبی و بازی های آسیایی به خواست کرانچار مجوز همراهی تیم ملی را دریافت نکرد، از لیست کی روش خط خورد تا مثل شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی از همراهی تیم ملی در جام جهانی باز بماند.

 

هر چند او در مصاحبه هایش اعلام کرده که این کار کی روش انگیزه اش را برای تلاش بیشتر، بالا برده اما واقعیت این است که همین اقدام کی روش او را به پرسپولیس هم نزدیک تر کرده است.

 

با از دست رفتن جام جهانی برای ابراهیمی او جدی تر از قبل به پرسپولیس فکر می کند و احتمال پیوستنش به پرسپولیس هم افزایش یافته است.

 

هر چند پرسپولیسی ها برای جذب او و مهدی کیانی بر سر دو راهی هستند اما همه این اتفاقات در کنار رابطه صمیمانه این بازیکن با مدیرعامل پرسپولیس باز هم ابراهیمی را به عنوان شانس اول برای پوشیدن پیراهن تیم ملی معرفی می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها