کد خبر: ۲۲۲۴۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس از قطعی شدن جدایی ستاره هایی مثل آندو و خسرو، سرمربی استقلال تلاش می كند جدا شده‌ها را یکی یکی برگرداند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، درباره استقلال اکنون 2 فرضیه وجود دارد. یکی ماندن قلعه‌نویی که با وجود ناراحتی وی از وضعیت موجود به واقعیت نزدیکتر است و دیگری جدایی‌اش که شاید چندان به واقعیت نزدیک نباشد.

 

اگر بخواهیم براساس فرضیه اول جلو برویم باید خبر بازگشت علی حمودی و اسماعیل شریفات را جدی بگیریم. این دو بازیکن در لیست فصل بعد قلعه‌نویی هستند.

 

حمودی که در فصل دوازدهم برای تیم امیر بازی کرد و قهرمان لیگ هم شد به دلیل اختلاف‌های مالی با باشگاه استقلال از جمع آبی‌ها جدا شد و اسماعیل شریفات نیز یک فصل قبلش به خواست خود قلعه‌نویی از استقلال رفت.

 

حالا قلعه‌نویی در صورت ماندن در استقلال می‌خواهد این دو بازیکن را دوباره به تیمش بازگرداند. با توجه به اینکه شریفات در مصاحبه‌های آخر فصلش بارها از استقلال گفته بود بازگشتش به استقلال دور از ذهن نیست. ظاهرا خود فولادی‌ها نیز دیگر علاقه‌ای به حفظ این بازیکن ندارند.

 

داستان علی حمودی اما قدری فرق می‌کند. این بازیکن مبلغی از باشگاه استقلال طلب دارد و از سویی مسئولان باشگاه سپاهان به سادگی اجازه جدایی‌اش را صادر نمی‌کنند.

 

به نظر می‌رسد قلعه‌نویی برای داشتن حمودی با دردسرهایی روبرو خواهد شد اما جذب شریفات دشواری آنچنانی ندارد. قلعه‌نویی در نیم‌فصل لیگ سیزدهم هم به دنبال بازگرداندن برخی جدا شده‌ها بود اما انتقاد‌ها موجب شد او از تصمیمش منصرف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها