کد خبر: ۲۲۲۳۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
یكی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تماس با سرپرست این تیم وی را تهدید به بركناری كرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محمد پنجعلی ظهر امروز مصاحبه ای در خصوص تشکیل کمیته‌ فنی پرسپولیس در آخرین نشست هیات مدیره باشگاه انجام داد كه گویا به برخی از اعضای هیات مدیره برخورده است.

 

پنجعلی گفت: «در این شرایط اولویت باشگاه باید تکلیف بازیکنان و کادر فنی باشد و هر مساله‌ای غیر از این برای باشگاه حاشیه درست می‌کند و هیچ فایده ای برای تیم ندارد. در کل هم فکر نمی‌کنم که کمیته‌ فنی در پرسپولیس جواب دهد. اگر قرار به دخالت کمیته‌ فنی در مسائل تیم باشد پرسپولیس به مشکل می‌خورد. حرف آخر را همیشه باید سرمربی بزند.»

 

وی ادامه داد: «در سال‌های گذشته هم دیده‌ایم که کمیته‌ فنی جواب نداده و بعضی اوقات اعضای کمیته‌ فنی هوس می‌کنند در کار تیم دخالت کنند. نمی‌دانم واقعا چرا خروجی نشست هیات مدیره تشکیل کمیته‌ فنی بود. خودم هم که در روزنامه‌ها خواندم تعجب کردم. با خودم گفتم ما هزار مشکل داریم چرا باید الان کمیته‌ فنی تشکیل شود. ضمن این که خود اعضا هم از انتخابشان مطلع نبودند و به نظرم این مسائل به تیم ضربه می‌زند. در حال حاضر بهترین تصمیم برای باشگاه مشخص کردن تکلیف طلب بازیکنان و انتخاب نفرات برای فصل آینده است.»

 

این اظهارنظر پنجعلی به مذاق برخی از اعضای هیات مدیره و البته كمیته فنی خوش نیامده و موجب اعتراض آنها شده است. بعد از ظهر امروز یكی از اعضای هیات مدیره در تماس با پنجعلی پس از دادن تذكر جدی به وی، تمام عوامل كادر فنی را از مصاحبه علیه تصمیمات هیات مدیره منع می كند.

 

وی سپس تاكید می كند كه در صورت تكرار چنین مصاحبه هایی با تصمیم قاطع و جدی بدتری مواجه خواهد شد و حتی صحبت از بركناری پنجعلی نیز به میان آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها