کد خبر: ۲۲۲۱۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
قائم‌مقام باشگاه استقلال‌ خوزستان در خصوص قرار گرفتن ويسي در بين گزينه‌هاي هدايت نفت مسجدسليمان تاکيد کرد: ويسي در ليگ چهاردهم سرمربي استقلال خوزستان است.
علي پورکياني اظهار کرد: نفت مسجدسليمان تيم استان‌مان است و اگر از ما کمک مشورتي بخواهند با آنها همکاري مي‌کنيم ولي ويسي در ليگ چهاردهم سرمربي استقلال خوزستان خواهد بود.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: حتي اگر نفت مسجدسليمان 10 بار هم از ويسي براي همکاري فکري دعوت کند، با جان و دل پذيرا هستيم. البته هر کدام از تيم‌هاي استان از ما کمک بخواهند با آنها همکاري مي‌کنيم اما ويسي سرمربي فصل آينده ماست و حتي برنامه‌هاي برگزاري اردوهاي تيم را هم به ما ارائه داده است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه گفت: فصل نقل‌وانتقالات از ابتداي خرداد آغاز خواهد شد و تا 30 تير ادامه دارد و با توجه به اين‌ که تمرينهاي تيم از 31 خرداد در اهواز آغاز مي‌شوند، تا شروع اولين تمرينات بازيکنان مورد نظر ويسي را جذب خواهيم کرد.

وي در پايان بيان کرد: پس از شروع تمرين‌ها در اهواز به بروجرد مي‌رويم و پس از برگزاري اين اردو و چند روز استراحت در اهواز براي برپايي دومين اردوي خارج از استان به فرديس کرج خواهيم رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها