کد خبر: ۲۲۲۱۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
محمد رضا قانع مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش یزد در خصوص تعطیلی امروز مدارس شهر یزد گفت: خط انتقال آب از اصفهان به یزد از دیروز با مشکلاتی مواجه بوده که منجر به قطعی آب در مدارس شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نشت یکی از حوضچه های خط لوله انتقال وترکیدگی لوله موجب  قطع آب برخی مناطق یزد شده است.


مدیر عامل آب منطقه ای یزد گفت : از دوشنبه گذشته به علت ترکیدگی برخی لوله ها ونشت شیرها، آب منطقه ای دچار افت فشار شد ه بود که  برای ترمیم ترکیدگی لوله ها  باید  تخلیه کامل آب صورت پذیرد تا عملیات ترمیم لوله و شیرهای آب انجام شود.

غفوری افزود : یک مرحله از ترمیم دیشب انجام شد و مجددا صبح امروز متوجه شدیم در مسیرها وشیرهای دیگری نشتی ایجاد و باعث افت فشار شده است و  ما ناچاریم آب را قطع کنیم تا تخلیه کامل انجام شود وشیرهایی که نشتی دارد، تعویض شود.

وی افزود:  با توجه به اینکه برای احتیاط شیرهای اتصال آب جوشکاری شده است تا باز نشوند، بنابراین برای تعمیر و تعویض شیرهای آب احتیاج به لوازم است و این امر زمانبر خواهد بود.

غفوری گفت: نیروها ومتخصصان آب منطقه ای یزد با همه امکانات تلاش می کنند این مشکل تا 24 ساعت آینده حل شود ولی قطعی آب تا پایان امروز ادامه دارد و امیدواریم فردا صبح آب مناطق مختلف یزد وصل شود.

روابط عمومی آموزش وپرورش یزد هم اعلام کرد به دلیل تداوم قطعی آب شهر یزد، مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی نواحی یک و 2  یزد امروز  تعطیل است.  قانع گفت: تعطیلی امروز مدارس شهر یزد به جهت وجود مشکلی است که در خط انتقال آب از اصفهان به یزد ایجاد شده است.

وی در پایان اضافه کرد: همکاران در ستاد بحران و شرکت آب و فاضلاب یزد در صدد رفع این مشکل هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها