کد خبر: ۲۲۲۰۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

چند وقتی است که بازیکنان استقلال سکوت کرده‌اند و کمتر شاهد اظهار نظری از سوی آنها هستیم. به نوعی می‌توان گفت طی روزهای اخیر بجز ملی‌پوشان استقلال که آنها نیز بیشتر در مورد مسائل تیم‌ملی حرف زده‌اند، بازیکنی از جمع آبی‌پوشان حاضر به مصاحبه نشده است و می‌توان گفت شاهد یک سکوت دسته‌جمعی از سوی استقلالی‌ها هستیم. اما شاید جالب باشد که بدانید این سکوت چندان هم بی‌دلیل نیست و پشت پرده‌ای دارد. دیروز وقتی با یکی از بازیکنان استقلال صحبت خصوصی داشتیم حرف‌هایی زد که بخش عمده‌ای از آن به رسم امانت نزد ما باقی ماند ولی با کسب اجازه از او تصمیم گرفتیم تا دلیل سکوت رسانه‌ای بازیکنان استقلال را به رشته تحریر در بیاوریم تا هواداران متوجه شوند که چرا بازیکنان استقلال در چند وقت اخیر رسانه گریز شده‌اند. این آبی‌پوش مدعی شد شاید برخی هواداران تصور کنند که ما دوران استراحت خود را سپری می‌کنیم و در حال گشت و گذار هستیم ولی طی روزهای اخیر با هر کدام از همبازیانم که صحبت کردم نگران زندگی ورزشی خود بودند و استرس سبب شده تا روزهای خوبی را سپری نکنند. 

این آبی‌پوش که جزو اصلی‌های استقلال در فصل پیش محسوب می‌شد. ادامه می‌دهد: وقتی قرار است در فصل آینده هر تیم لیگ برتری فقط 18 بازیکن بزرگسال داشته باشند فضا بسیار محدود شده است و هیچ بازیکنی نمی‌خواهد بدون تیم بماند مخصوصاً اینکه سابقه بازی در تیم بزرگ استقلال را داشته باشد. این روزها همه بازیکنان نگران هستند که در فهرست فصل بعد قلعه‌نوعی قرار نداشته باشند و به همین دلیل روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. 

این آبی‌پوش همچنین اضافه کرد: بازیکنان استقلال طی صحبت با هم مدعی شده‌اند که اگر در حال حاضر مصاحبه‌ای انجام بدهند ممکن است برای آنها گران تمام شود. آنها اگر بخواهند شرایط فصل پیش و عملکرد فتح‌اله‌زاده را خوب بدانند در صورت تغییر مدیرعامل مورد غضب مدیرعامل جدید قرار می‌گیرند و اگر بخواهند خواستار تغییرات شوند این احتمال وجود دارد که فتح‌اله‌زاده بماند و جواب تندی به مصاحبه آنها بدهد. بخاطر همین ترجیح می‌دهند سکوت کنند و هیچ حرفی نزنند تا وضعیت مدیریت باشگاه مشخص شود. 

این بازیکن که نمی‌خواست نامش فاش شود در پایان می‌گوید: در این میان یک گروه از بازیکنان استقلال هستند که اگر فتح‌اله‌زاده بماند از او تعریف خواهند کرد و اگر جدا شوند در مصاحبه‌های خود انتقاداتی را به سمت این مدیر روانه خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها