کد خبر: ۲۲۲۰۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

این روزها اخبار بسیار زیادی در خصوص این موضوع مطرح می‌شود که اعضای جدید هیات مدیره استقلال باید درآمدزایی لازم را انجام بدهند به شکلی که این تیم برای فصل بعد احتیاجی به بودجه وزارت ورزش نداشته باشد. شاید باور این امر کمی برای هواداران سخت باشد ولی تلاش‌های این روزهای خادم نشان می‌دهد که می‌خواهد به هر شکل ممکن نفراتی را به اعضای هیات مدیره استقلال اضافه کند که نقش نظارتی نداشته باشند و بتوانند به تیم‌ پول تزریق کنند. 

برق در چشمان قلعه نویی

هیات مدیره پرسپولیس نشان می‌دهد که حضور اعضای اقتصادی در هیات مدیره سرخابی‌ها در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد و این موضوع بهترین خبری بود که به قلعه‌نوعی رسید تا اولین سالی باشد که سرمربی آبی‌پوشان توجهی به پیشنهادات رنگارنگ نداشته باشد و آینده استقلال را روشن ببیند. برق رضایت را حالا می‌توان در چشمان قلعه‌نوعی دید و به همین دلیل است که برخلاف سالهای گذشته به سفر خارج از کشور هم نرفته و در تهران مانده تا از نزدیک به بررسی اوضاع و احوال بپردازد. از سوی دیگر آشتی او با خادم در جاده تندرستی سبب شد تا مهر معاون وزیر به حکم تمدید قرارداد او زده شود. 

بودجه مناسب در راه است 

امیر قلعه نویی پس از یک فصل که با مشکلات مالی زیادی روبرو بود، حالا امیدوار است تا فصل بعد همه چیز برای او جبران شود و فصلی بی‌دغدغه نسبت به شرایط مالی را سپری کند. گذشته نیز ثابت کرده سرمربی آبی‌پوشان در هر تیمی حضور داشته که بابت مسائل مالی دغدغه‌ای نداشت توانستند نتایج بسیار ارزشمندی کسب کند. کارنامه او در سالهای گذشته علاوه بر استقلال، کسب دو قهرمانی لیگ برتر با سپاهان و یک نایب قهرمانی با تراکتورسازی به خوبی نشان می‌دهد که قلعه‌نوعی مربی است که باید فقط ذهنش روی مسائل فنی معطوف بشود و اگر مشکلات مالی ذهن او را منحرف کند، نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد. با توجه به تمهیدات خادم برای اضافه کردن اعضای اقتصادی به هیات مدیره آبی‌پوشان از همین می‌شود پیش‌بینی کرد که دغدغه‌های مالی قلعه‌نوعی برای فصل بعد چیزی در حد صفر باشد. 

ستاره‌های اروپایی در استقلال 

استقلال طی سالهای گذشته آنقدر مشکلات مالی داشته که هر بازیکن خارجی به این تیم آمد آنقدر از مسائل مالی اذیت شد که خیلی زود انگیزه‌هایش را از دست داد و در نهایت از استقلال جدا شد. اما به نظر می‌رسد این تیم برای فصل بعد آنقدر از نظر شرایط مالی اوضاع خوبی داشته باشد که قلعه‌نوعی بخواهد به سبک تیم‌‌های حاشیه خلیج فارس عمل کند و بازیکنان خارجی با مبالغ نجومی را به استقلال بیاورد. 
شنیده‌های ما حاکی از این موضوع است که قلعه نویی طی گفتگو با اطرافیانش به این موضوع اشاره کرده که می‌خواهد دو بازیکن با مبالغی در حدود 6 میلیارد را استقلالی کند تا این تیم پس از مدتها طعم بازیکن خارجی طراز اول را بچشد. 

راضی کردن آندو و خسرو در اولویت 

از سوی دیگر حالا که شایعه شده آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری پیشنهادهای خارجی خوبی دارند، قلعه نویی راضی کردن آنها به ماندن را در اولویت قرار داده است و می‌خواهد این دو ستاره را حفظ کند. البته به نظر می‌رسد نگه داشتن آنها نیز کمتر از بازیکنان خارجی طراز اول برای استقلال هزینه نداشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها