کد خبر: ۲۲۲۰۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
کريستيانو رونالدو با حمايت از نيمار مي‌گويد پرتغال در سخت‌ترين گروه جام جهاني قرار گرفته است.

 

کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد در روزهاي اوج خود به سر مي‌برد. پس از کسب توپ طلاي فوتبال جهان و موفقيت با باشگاه رئال مادريد، کريستيانو رونالدو اميدوار است در جام جهاني 2014 برزيل بتواند نمايش خوبي با پرتغال داشته باشد.

کريستيانو رونالدو در گفت‌وگو با تلويزيون اسپانيا درباره شرايط نيمار در تيم ملي برزيل، گفت: نيمار بازيکن بزرگي است و من فکر مي‌کنم او در سال‌هاي آينده ارزش‌هاي خود را بيشتر نشان دهد. او مي‌تواند ستاره جام جهاني 2014 برزيل باشد.

کاپيتان تيم ملي پرتغال در ادامه گفت: نيمار در ابتداي فصل به خوبي با بارسلونا هماهنگ نشده بود و در ابتدا مشکلاتي داشت اما شک ندارم که او به زودي به بازيکن بزرگي تبديل خواهد شد.

رونالدو در پايان درباره حضور در جام جهاني 2014 برزيل، گفت: پرتغال مدعي قهرماني در جام جهاني نيست، اما تلاش خواهيم کرد تا بازي‌هاي خوبي در برزيل از خودمان نشان دهيم. ما در گروه سختي قرار گرفته‌ايم. به نظر من گروه پرتغال، سخت‌ترين گروه جام جهاني 2014 برزيل است. مي‌خواهيم در جام جهاني گام به گام پيش برويم. در اولين ديدار، بازي حساسي برابر آلمان پيش‌رو داريم. سپس براي صعود بايد غنا و آمريکا را از سر راهمان برداريم. در صورتي که بتوانيم به دور دوم راه يابيم هر اتفاقي ممکن است رخ دهد چرا که بازي‌هاي مرحله حذفي جام جهاني بسيار نزديک به هم هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها