کد خبر: ۲۲۱۸۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرويز مظلومي مربي محبوب سابق استقلال که با اين تيم نتايج خيره کننده‌اي در دربي ها گرفته بود اعتقاد دارد استقلال متعلق به مردم است.
پرويز مظلومي مي گويد: به اعتقاد من استقلال متعلق به هواداران است و آنها هستند که سهامداران واقعي تيم هستند،من اعتقاد دارم استقلال به يک ثبات و آرامش نياز دارد تا مجموعه مديريت و کادر فني بتواند کارشان در آرامش انجام دهند.

مربي سابق مس در مورد احتمال بازگشتش به استقلال مي گويد: نتايجي که من با استقلال گرفته ام مشخص است اما من هيچوقت چشمداشتي به نيمکت هيچ تيمي نداشته ام و هميشه سعي کرده ام سالم کار کنم و فکرم را معطوف کار فني تيم کنم و بقيه مسائل را به خدا سپرده ام چون معتقدم خداوند حامي انسانهاي سالم است.استقلال براي من خاطرات خوبي را زنده مي کند به خصوص که اين خاطرات به شادي و خوشحالي هواداران ختم مي شود اما همه چيز دست خداست و من هم هميشه سعي کردم کار خودم را انجام دهم و هرچه خدا بخواهد بپذيرم.

مظلومي در پايان در مورد پيشنهاداتش براي فصل جديد مي گويد: من اهل بازار گرمي نبوده و نيستم همه اين اخلاق من را مي دانند در حال حاضر هم 2پيشنهاد جدي دارم که منتظر هستم تا ببينم شرايط به چه گونه اي پيش مي رود سعي مي کنم يک انتخاب خوب داشته باشم و بر خلاف اين يکي دو سال از ابتدا خودم تيم را آماده کنم تا بتوانيم به موفقيت دلخواهمان برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها