کد خبر: ۲۲۱۸۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
علي‌رغم اينکه پرسپوليسي‌ها در تلاش هستند تا مسدود بودن حساب‌هايشان را از بين ببرند اما آنها تأکيد دارند که حساب جديدي براي هيأت مديره جديد باز شود.

 

جلسه هيأت مديره پرسپوليس شب گذشته در محل باشگاه برگزار شد. در اين جلسه بدهي‌ها به بازيکنان و کادر فني پرسپوليس که از گذشته مانده بر روي آن بحث و تبادل نظرهايي شد و مقرر گرديد به صورت دقيق‌تر مورد ارزيابي مسئولان باشگاه قرار گيرد.

به گزارش فارس، همچنين با توجه به مسدود بودن حساب‌هاي باشگاه هيأت مديره جديد و رئيس امور مالي جديد اين باشگاه توافق کردند که با کمک ديوان محاسبات و سازمان بازرسي هر طوري که شده حساب جديدي را از طريق خزانه‌داري کل کشور باز کنند تا همه ورود و خروج‌هاي مالي بدون مشکل و براي اينکه اتفاقات گذشته تکرار نشود، انجام پذيرد.

همچنين با توجه به بررسي‌هاي اوليه برنامه‌هاي دايي، قرار است تا 72 ساعت آينده دومين جلسه رحيمي با دايي برگزار شود و پس از گفت‌وگوهاي نهايي در جلسه بعدي هيأت مديره درباره مسايل فني بحث و تبادل نظر شود.

*پس از جلسه شب گذشته هيات مديره باشگاه پرسپوليس به دليل فشار بالاي کاري در باشگاه مقرر شد از اين به بعد هر هفته يک بار جلسه کميته فني اين باشگاه برگزار شود و درخصوص شرايط پرسپوليس و کارهاي اجرايي هفتگي تصميم‌گيري شود.

اين در شرايطي است که عليرضا رحيمي نيز به عنوان مديرعامل بايد دستور کاري باشگاه را هر هفته در اين جلسه مطرح و در صورت تاييد آن را در باشگاه عملي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها