کد خبر: ۲۲۱۵۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
فجر بالاخره نتوانست از پس پلي آف بر آيد و در اين ماراتن در نهايت با شکست مقابل پيکان به ليگ دسته اول سقوط کرد.

 

امامي فر در اين رابطه مي گويد: متاسفانه اتفاقي که نبايد مي افتاد افتاد و فجر سقوط کرد من از اين موضوع خيلي ناراحتم چرا که فوتبال تنها سرگرمي مردم شيراز است و حالا ديگر نماينده اي در ليگ برتر نداريم و اين براي فوتبال شيراز که پتانسيل بالايي دارد و بازيکنان بزرگي مثل داريوش يزداني، ستار زارع، مهرزاد معدنچي، سياوش اکبرپور، غلامرضا رضايي، رنجبران، رجب زاده، فرشيد طالبي، برادران استواري و برادران پيرواني و خيلي از بزرگان فوتبال که از خطه فارس بودند. اما حالا مي بينيم که اين شهر در ليگ برتر نماينده اي ندارد.

بازيکن سابق شارلوا بلژيک در ادامه مي گويد: فوتبال فارس نياز به خون تازه اي دارد و بايد با يک مديريت خوب و برنامه ريزي دقيق جايگاه خودش را پس بگيرد ما نبايد بگذاريم اتفاقي که با بي کفايتي مديران بر سر برق آمد براي فجر اتفاق بيفتد.

امامي فر در پايان در مورد حضورش در فجر مي گويد: خب من با فجر خاطرات شيريني دارم و با آقاي گلي من بود که فجر به ليگ برتر آمد اميدوارم اين اتفاق دوباره بيفتد. هنوز در اين زمينه صحبتي با من نشده اگرچه من 2سالي است در ليگ دسته اول تجربه خوبي کسب کرده ام و با تيم پارسه هم نتايج خوبي گرفتم اما شرايط فجر و مديريت اين تيم هنوز مشخص نيست اگر خدا خواست و شرايط فراهم شد قطعاً با تمام وجود به تيم شهرم کمک مي کنم تا فجر دوباره به ليگ برتر برگردد و باعث خوشحالي مردم شهرم شيراز شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها