کد خبر: ۲۲۱۴۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «به خاطر شرایط حساس پرسپولیس نمی خواهم حرفی بزنم اما در آینده ای نزدیک خیلی چیزها را می گویم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان و علیرضا رحیمی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. داستان از مصاحبه ای شروع شد که درخشان بعد از انتخاب رحیمی به عنوان سرمربی پرسپولیس انجام داد و طی آن به این انتخاب انتقادهای زیادی داشت.

 

صحبت های درخشان درباره اصفهانی بودن رحیمی به تریج قبای مدیرعامل جدید پرسپولیس هم برخورد و با بر زبان آوردن این جمله که «پیشکسوت پرسپولیس فقط درخشان نیست» جواب این پیشکسوت را داد.

 

حمید درخشان اما فعلا به خاطر پرسپولیس قصد ندارد جواب رحیمی را بدهد و به همین چند جمله اکتفا می کند: «من که با پرسپولیس قهرمان شده ام، پیشکسوت نیستم و حتما استیلی پیشکسوت است! برایم این رفتارها جالب است البته به خاطر شرایط حساس پرسپولیس نمی خواهم حرفی بزنم اما در آینده ای نزدیک خیلی چیزها را می گویم.»

 

وی می افزاید: «مردم همه چیز را می دانند و می فهمند چه کسی برای پرسپولیس زحمت کشیده است. قطعا در آینده خیلی چیزها را می گویم و در حال حاضر ترجیح می دهم برای حفظ آرامش تیم سکوت کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها