کد خبر: ۲۲۱۴۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: متاسفانه عمده دلیل این مطلب عدم قاطعیت لازم دربرخورد با متخلفان است.
به گزارش پایگاه 598، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص برخی گرانی های بعد از افزایش قیمت حامل‌های انرژی، گفت: متاسفانه عمده دلیل این مطلب عدم قاطعیت لازم دربرخورد با متخلفان است.

وی افزود:افزایش قیمت بنزین تا این حد نمی‌توانسته تاثیر گذار باشد ولی طبیعتا عده‌ای سوء استفاده‌گر و افرادی که تنها منفعت شخصی برایشان ملاک است با فروش کالا وارائه خدمات به قیمت غیرمعمول باعث ایجاد این گرانی‌ها شده‌اند.

جعفرزاده ادامه داد: برخی افراد حتی کالاهای خریداری شده با قیمت قدیم را نیز افزایش داده‌اند؛ در حالی که هنوز تولید جدیدی بعد از افزایش قیمت حامل‌های انرژی نداشته اند.

این عضو کمیسیون برنامه وبودجه، تصریح کرد: لذا انتظار می‌رفت دولت تدبیر لازم را انجام دهد که محقق نشد ولی می‌بایست دولت در حال حاضر ورود کند و با کسانی که گرانی ها را به مردم تحمیل می‌کنند برخورد قاطع صورت دهد.

این نماینده مجلس در ادامه سخنانش در خصوص آغاز مرحله راستی آزمایی و چگونگی انجام این امر، خاطرنشان کرد: اینکه دولت به هیچ وجه حق ورود به سیستم بانکی را ندارد، حرفی اشتباه است اما وقتی مجاز به سرکشی به حساب مردم است که یکسری اقدامات اولیه را انجام دهد وزیرساخت های مربوط به آن را فراهم کند.

دولت باید همه تعهدات خودش را مقابل مردم  انجام بدهد و بعد در مرحله راستی آزمایی از حساب‌های مردم سرکشی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها