کد خبر: ۲۲۱۳۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
تمرين تيم ملي فوتبال اميد در حضور علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال و هادي آيت‌اللهي نايب رييس فدراسيون برگزار شد.
دومين روز از تمرين تيم ملي فوتبال اميد امروز (يکشنبه) از ساعت 18 با حضور 27 بازيکن در زمين شماره يک کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد. علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال و هادي آيت‌آللهي نايب رييس فدراسيون، با حضور در اين تمرين عملکرد بازيکنان را با نشستن روي صندلي کمپ تمرين‌هاي بازيکنان را از نزديک تماشا مي‌کردند.

به گزارش 598 به نقل از ايسنا، هومن افاضلي عضو کميته فني فدراسيون که مديريت فني اين تيم را تا پيش از حضور نلو وينگادا بر عهده داشت هم در جمع‌شان حاضر بود. او توضيحات فني را درباره شرايط تيم اميد به کفاشيان ارائه کرد. نلو وينگادا به همراه کارواليو دستيارش و مترجم او در قسمت ديگر صندلي‌هاي کمپ از بالا نظاره‌گر کار بازيکنان بودند.

تمرين با حضور 27 بازيکن زير نظر مسعود مقيم دنبال مي‌شد که از اين 27 بازيکن 4 نفر دروازه‌بان بودند.

کفاشيان از افاضلي خواست گزارشي را از ماحاصل استعداديابي و تمرين‌هاي اين تيم ارائه کند که افاضلي با اشاره به وينگادا پاسخ داد صاحب تيم آنجا نشسته است مي‌توانيد از خودش بپرسيد.

افاضلي پس از اصرار کفاشيان گفت: ما سه چهار ماه بازيکنان را رصد کرديم و نهايتا سه مرحله اردوي استعداديابي را در اسفندماه برگزار کرديم. اين مراحل با حضور 140 بازيکن انجام شد و ارزيابي‌ را هم درباره بازيکنان تيم ملي سابق جوانان که الان مي‌توانند در تيم اميد باشند، به دست آورديم.

افاضلي افزود: پس از بررسي کيفي بازيکنان، براي تک تک آن‌ها پرونده‌هاي فني جداگانه‌اي را تهيه کرديم و بازيکنان به چهار دسته A و B و C و D تقسيم شدند. نهايتا دو گروه اول يعني شامل بازيکنان A و B براي حضور در بازي‌هاي آسيايي اينچئون رجيستر کرديم بنابراين الان کار وينگادا آسان است و مي‌تواند بازيکنان انتخاب شده را تمرين دهد.

کفاشيان پس از حضور 45 دقيقه‌اي در تمرين‌هاي تيم اميد، همراه با حضار که مصطفي قنبرپور سرمربي تيم ملي نوجوانان هم به آن‌ها اضافه شده بود، به سمت زمين شماره 2 کمپ يعني محل اردوي تيم ملي جوانان رفت. کفاشيان از مقابل وينگادا عبور کرد و برايش دست تکان داد و او هم با تکان دادن دست پاسخش را داد.

به محض ورود مسئولان فدراسيون به کنار تمرين تيم جوانان، علي دوستي‌مهر سرمربي اين تيم لحظه‌اي تمرين‌ها را متوقف کرد و به همراه بازيکنان به سمت کفاشيان آمدند و به مدت 30 ثانيه با او احوال‌پرسي کردند و مجددا کارشان را از سر گرفتند. مسئولان فدراسيون به مدت 10 دقيقه کنار اين تيم بودند.

تيم اميد که امروز دومين جلسه تمريني‌اش را سپري مي‌کند، بازي فوتبال به صورت تقسيم شدن به دو تيم 11 نفره را در دستور کارش قرار داده بود تا به نوعي وينگادا نسبت به بازيکنان شناخت بيشتري پيدا کند. بازيکنان خارج از ميدان هم به صورت جداگانه با محمدعلي يحيوي مربي دروازه‌بان‌ها و ديگر مربيان ايراني کادر فني اين تيم تمرين مي‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها