کد خبر: ۲۲۱۲۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

این روزها در خصوص نیمکت سپاهان حرف و حدیث زیادی مطرح است. پس از پدیده شاندیز، سپاهان بیشترین حاشیه را در این زمینه داشته و از اسکوچیچ، کرانچار و حالا برانکو به عنوان مربیان احتمالی این تیم نام برده شده است.

به گزارش بانک ورزش، گزینه اصلی سپاهانی‌ها برای نیمکت تیم‌شان زلاتکو کرانچار بود که روز گذشته جلسه‌ای هم میان او و مدیران سپاهان برگزار شد و به نظر می‌رسید توافقات اولیه هم حاصل شود. اما شرط کرانچار مبنی بر جدایی نویدکیا، هادی عقیلی و رحمان احمدی، مدیران این تیم را از عقد قرارداد با او منصرف کرد. مشخص نیست ستاره ها و بازیکنان تاثیرگذار سپاهان علیه کرانچار چه اقدامی کرده اند که او با اینکه می‌داند این بازیکنان، نقش بسزایی در نتایج تیمش خواهند داشت، قید آنها را زده است.
اگر مسئولان سپاهان نتوانند کرانچار را در این خصوص منصرف کنند، سراغ گزینه دیگری می‌روند که این گزینه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است که در نظرسنجی‌ها مشخص شده محبوبیت زیادی در ایران دارد. شنیده شده سپاهانی‎ها رضا چلنگر را مامور مذاکره با این مربی کرده اند. البته برانکو پیش از این هم پیشنهادهایی از ایران داشت اما به خاطر مشکل مالیاتی‌اش نتوانست به ایران سفر کند. برانکو ممنوع الورود است و این بزرگترین مشکل سپاهانی‌ها برای عقد قرارداد با این مربی است. حال باید صبر کرد و دید خلیلیان و مدیران سپاهان این مشکل برانکو را حل می کنند و او را به اصفهان می‌برند یا دستیار سابق بلاژویچ همچنان نمی‌تواند وارد کشورمان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها