کد خبر: ۲۲۱۲۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
رايان گيگز مي‌گويد هنوز هم به بازيکنان منجستر‌يونايتد اعتقاد دارد اما دليل بازي ضعيف خانگي برابر ساندرلند را نمي‌داند.

 

رايان گيگز در دومين تجربه مربيگري خود در منچستر‌يونايتد در خانه برابر ساندرلند شکست خورد تا اين تيم همچنان در رده هفتم جدول باقي بماند.

به نقل از ايسنا، رايان گيگز سرمربي موقت منچستر‌يونايتد پس از شکست تيمش برابر ساندرلند در خانه گفت: بازي بسيار ضعيفي در خانه از خود نشان داديم. نمي دانم چرا بازيکنانم در اين ديدار بي‌انگيزه بودند. هفته گذشته بازي خيلي خوبي از خود نشان داديم و اين هفته بازي بسيار بدي ارائه داديم. من هنوز هم به کيفيت بازيکنان منچستر‌ اعتقاد دارم.

گيگز در ادامه گفت: در نيمه نخست چند سانتر خوب داشتيم. اما در نيمه دوم توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم و چندين فرصت گلزني ايجاد کرديم با اين حال متاسفم که نتوانستيم در زدن ضربات آخر دقت کنيم. همين باعث شد شکست بخوريم. فکر مي‌کنم اگر مي‌توانستيم يک گل به ثمر برسانيم، توانايي زدن گل‌هاي بيشتري هم داشتيم.

سرمربي جوان ولزي منچستر‌يونايتد در ادامه گفت: اين فصل در بازي‌هاي خارج از خانه بازي‌هاي خوبي داشتيم اما نمي‌دانم در اولدترافورد چه اتفاقي مي‌افتد که نمي‌توانيم بازي هميشگي خود را به نمايش بگذاريم. در فصل گذشته هر وقت که در اولدترافورد بازي داشتيم، دروازه حريف را به توپ مي‌بستيم و هوادارانمان هر لحظه منتظر به ثمر رسيدن گل بودند اما نمي‌دانم چرا در اين فصل بازي‌هاي کسل کننده‌اي در اولدترافورد نشان مي‌دهيم.

ساندرلند که تا هفته‌هاي گذشته يکي از تيم‌هاي قعرنشين بود با پيروزي برابر تيم‌هاي چلسي و منچستر‌يونايتد و تساوي برابر منچستر‌سيتي توانست خود را از قعر جدول جدا کند و در ليگ برتر باقي بماند.

منچستر‌يونايتد هفته آينده در آخرين ديدار خود در ليگ برتر با ساوت‌همپتون ديدار خواهد کرد



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها